Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Mitt russekull har 10års jubileum iår...og det forventes at jeg arrangerer noe siden jeg var russepresident.. Har egentlig ikke tid og ork til det, men føler jeg må gjøre det... Noen tips????? Trenger MANGE!!!
Duddlidu Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Altså, jeg har aldri arrangert noe slikt før, men om jeg var i din båt, så ville jeg ønsket meg noen å samarbeide med. Kan du ikke ringe rundt til flere og forsøke å sette sammen en liten fest-komitè? Bli enige om hva dere vil gjøre, og deretter fordele oppgaver og ansvarsområder? Er jo dumt og slitsomt å gjøre alt alene, en god leder må også være god på å delegere arbeid! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Ja, du må jo ha noen å samarbeide med! Ellers aner jeg jo ikke hvor du bor i landet, men vi hadde 10års for et par år siden, og det var på en båt som gikk en tur på fjorden. Fikk god mat og musikk, og det var i grunn kjempebra! Ingen kunne stikke av andre steder heller...hehe...
Hyacinth Bucket Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Ta kontakt med det gamle russestyret og del ansvaret med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå