Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jg har 4 uker på meg. Vil ned 5 kg,er det realistisk?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 da er det bare å løfte på ræva å kome deg vekk fra dib.. er så klart mulig det...start løpinga nå:-)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Ja! Kutt alt sukker, ikke spis frukt, mais, poteter, pasta på fint hvetemel, brød (spis grove knekkebrød), ris. Sjekk at alt du kjøper ikke har sukker eller stivelse som en av fem første ingredienser. Spis egg, rent kjøtt, ren kylling og masse fisk. Spis så mye grønne og røde grønnsaker du klarer å få i deg. Drikk vann, kaffe (maks tre kopper, men litt er bra = øker forbrenningen) og lettbrus/lettsaft. Ikke juice. Spis biola yoghurt naturell og grovt korn. Og tren: Rask gange 45-60 minutter hver morgen. Spinning/løping tre/fire ganger i uken. Følger du denne planen MÅ du gå ned fem kilo på en måned. Men ikke fortsett slavisk med denne dietten, den har for lite karbohydrater for et slankt menneske. Og treningsopplegget burde bli mer variert over tid. Men du vil først og fremst haste-brenne fett. Og mange vil sikkert argumentere mot lettbrus/saft, men du vil slanke deg, ikke bli ren innvendig..?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har ikke tid til å trene så mye! Har nok bare tid til å gå tur/jogge tur ca en time per dag. Men tror jeg skal klare det,for jeg er ekstremt sløv med kostholdet nå og om jeg strammer godt inn på det,så burde det jo gå fint? Har en BMI på 24 nå,så jeg er ikke overvektig,men vil altså bli kvitt de siste 5 kiloene før bryllup!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Hvis du har dårlig kosthold fra før er det enda enklere :-) Klarer du en times trening hver dag, er det glimrende. men gå tur på søndagen i stedet for å løpe. Lykke til! Det er ganske gøy å slanke seg intensivt, man ser resultater veldig fort. Og som sagt, for å bli der nede, hold hovedlinjene, men ikke vær fullt så streng... Og pass på å spise godt dagen før bryllupet, kan ikke ha noe av at du blir dårlig/svimmel/drita på selveste dagen!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Da ville jeg satset på en kombinasjon av gåturer/jogging og styrketrening. Du strammer opp kroppen og øker forbrenningen når du trener styrke. Siden det er til bryllup ville jeg heller satset på et kjempesunt kosthold og ikke superslanking. Hvis du spiser mye frukt og grønnsaker, nøtter ol. vil du få fin hud og fint hår også. Spis regelmessig, det er viktig, minst hver tredje time. Drikk mye vann! Hvis du trener styrke så gjør du om fett til muskler, så det er ikke sikkert du klarer 5 kilo. For muskler veier mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå