Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 HAr ikke hatt sex på 3-4 uker nå og samboer har ikke lyst i det hele tatt. Han sier det er rart med den lille i magen Jeg har 10 uker igjen, også kan man ikke ha sex ihvertfall den første måneden etter fødsel. Frustrerende å tenke på at det kanskje ikke blir noe sex før om 5 mnd. Men kan jo ikke akkurat tvinge samboeren heller da. Tips?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Det kan være lurt og si at det går bra med den lille i magen uansett hva dere finner på av ting, bare gjelder og være forsiktig noen ganger. Det tror jeg beroliger samboeren din noen hakk, snakk sammen om hva han eller du føler dere bør finne på sammen. Er jo litt viktig med nærhet mellom mor og far under graviditeten, dette skulle jeg mene er godt for både barnet ditt og deg. Om dere ikke har sex bør hvertfall du føle nærhet ved at han fks smører inn magen din så du ikke føler deg oversett når det gjelder kroppskontakt? Da klarer du smyge han litt mer innpå deg også, så dette kan kanskje lønne seg?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Takk for tips Har sagt at det ikke er farlig for den lille, men hjelper liksom ikke. Føler nettopp som du beskriver at jeg får for lite nærhet/kroppskontakt innimellom. Han er ikke flink til å bare holde rundt meg, ta på magen etc. Må nesten alltid spørre om han ikke kan gjøre det. Blir litt trist og lei av det igrunn. Men får bare snakke med han om det nok en gang!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Deler den følelsen med deg Her i gården har egentlig sexlivet vært helt toppers frem til nå (7 uker igjen). Men når min samboer har kammerater som sier ting som "si hei til guttungen da :p" og "du treffer`n helt sikkert"... dette sa de når det ble snakk om sex en gang for noen dager siden, så nå har vi liksom bare ikke sex lengre... Takk for den ja! > Menmen... skal vel alltids klare meg uten en stund, kan jo på en måte forstå min kjære også. Til gjengjeld, setter jeg nå enda mer pris på den lille nærkontakten jeg får, og han får finne seg i at jeg er litt mer klengete når det kommer til kyssing, klemmer, holde rundt osv )
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Tåplige kommentarer fra kameratene da! Men jeg setter også pris på nærkontakten jeg får og føler meg til tider veldig klengete...hehe!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Må si at jeg føler med deg.. men for meg er det på andre sia.. kvalmen og diverse fører til stopp..... så her er det 6 uker siden sist nå.. gravide damer er herlige men når man bare får se og ikke røre blir det noget frustrerende.. hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå