kua kalva,drektig igjen Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 mini på 3 år har nok fått med seg at mamma har plager i graviditeten. jeg var og ryddet på rommet hennes i ste, å jeg spurte henne om hun kunne hjelpe. svaret jeg fikk var "nei, jeg har så halsbrann at jeg ikke klarer å rydde,du må rydde" jeg kunne ikke annet en å le:p
lille spira Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 hihi... klart hun må slippe med slike plager ;P
kua kalva,drektig igjen Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 hehe jo klart det, alt anna ville da vært barnemishandling:p
Sjokoladefrik Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Ja, de får med seg litt av hvert! Min lille på 2 år er blitt så sliten i det siste han. "Nei! Vil ikke! Jei er sliten!" Mon tro hvor han har det fra....
Herkules Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 He he så morsomt. Dere får ha godbedring med halsbrannene deres og la rot være rot begge to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå