Lykkelig mor til tre Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Å er så sinnsykt lettet og glad... Har skrevet en del her de siste dagene om blødninger fra rugedag 11 og positive tester fra rugedag 12. I dag har jeg tatt hcg prøve og den var på 299. (hadde jeg mistet begge eggene som ble satt inn... Og i og med at blødningen startet allerede på rugedag 11...) så hadde ikke hcg nivået vært så høy (enige???) Ett egg må ha kloret seg fast der inne og jobber med å produsere hcg... Nå blir det ekstremt spenennde å se resultatet på neste hcg prøve på onsdag. Men uansett hvordan det går skal jeg nå bare nyte det faktum at jeg ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!! (og krysse fingre og tær for
isi* med liten januar spire!! Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 GRATULERER med dagen. Sett deg litt på bli gravid tideligere, å dette er sååå fortjent!!! Håper den lille klorer seg fast og blir verdens nydeligste lille nurk!!! Masse lykke tilfremover. Og stooore klemmer. Hvor langt er du nå da? KLEEEM
Lykkelig mor til tre Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 litt usikker.. men tror jeg er 4+4. Har ultralyd uke 7 på fertilitetsklinikken... så da er det bare å smøre seg med tolmodighet til da. 2 uker og tre dager.. det skal vel gå.. Men bli gravid sidene.. jeg har ikke vært der på lenge lenge jeg da. Siden vi holder på med assistert befruktning.... sist jeg husker at jeg var der inne var for ca ett år siden??? Satte i gang med søsken forsøk i august 2007 med behandling på klinikk. tusen takk for lykke hilsen :)Hvor langt er du på vei?
:*lillefru*:har født*: Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Gratulerer så mye med graviditeten, ønsker deg masse lykke til i svangerskapet )
svanemamma Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Gratulerer så mye og masse lykke til!!!!!!!!!!!
isi* med liten januar spire!! Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Jeg begynnte der for ca ett år siden.... =) Syns jeg husker historien din.... Uansett veldig imponerende. Jeg er 7+6 idag og kvalm, trøtt og mye hormoner så symptomene skal det ikke stå på.... Hvilken forsøk var det på??? Vi skulle til utredning nå i sommer å der satt lille spiren =) Lykke til masse videre!!! Klem
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Gratulerer så mye!Så gøy med slike historier! Spiren klorer seg fast vet du!Du må informere oss om 2 uker og 2 dager til da!Tenk om det er to!!Så gøy:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå