Gå til innhold

Trenger igjen litt hjelp med svensk...?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vendbar sufflett...? Skjønner hva vendbar betyr, men hva betyr sufflett..? Noen som vet? På forhånd takk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eee..i fare for å drite meg ut.... Er det oppskrift? Betyr ikke vendbar at det kan snues? Altså du kan snu det...? Og sufflet er sufflè?

Beklager hcis dette var helt på jordet.

Skrevet

Tror du er litt på villspor ja.. Det er i forbindelse med en vogn/trille.. Så jeg tror kanskje det betyr at det går an å snu styret eller snu sittedelen men jeg er ikke sikker...=)

Skrevet

Regner med at det er til en vogn? Betyr at handtaket kan snus:)

Skrevet

Haha! Jaja, hadde en av ordene riktig, da=)

Skrevet

Suflett er forreseten kalesje, vendbar betyr at det kan snus:)

Skrevet

Sufflett betyr kalesje...? Betyr vendbar sufflett da at styret kan snus?!

Skrevet

Hehe nei, men kanskje styret snus over kalesjen?

Jeg vet ikke, hvilken vogn er det snakk om egentlig?

Skrevet

Akta graco quattro tour sport!!=)

Dritrå vogn som jeg MÅ ha... De fører den ikke lenger i Norge så jeg skal kjøpe den på barnens hus i sverige! Er du svensk...?:-) Jeg heter forresten også Lisa!=) tihi..

Skrevet

Kanskje du kan bruke kalejsen begge veier? Jeg aner ikke, svensken min begynner og bli noe rusten:) Men kalesjen kan snus, jeg kejnner ikke til vognen så vanskelig og si på hvilken måte..

Jeg er svensk, men har bodd her i Norge siden jeg var liten:) Fint navn du har da, Lisa:)

Skrevet

Har ikke peiling jeg.. Kan ikke skjønne vitsen med at kalesjen skal kunne snus da!?=) Hehe.. Ser ikke ut som det går an å snu styret heller.. Hmmm, får spørre de i butikken! Veldig fint navn du har å må jeg si...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...