(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Vendbar sufflett...? Skjønner hva vendbar betyr, men hva betyr sufflett..? Noen som vet? På forhånd takk....
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Eee..i fare for å drite meg ut.... Er det oppskrift? Betyr ikke vendbar at det kan snues? Altså du kan snu det...? Og sufflet er sufflè? Beklager hcis dette var helt på jordet.
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Tror du er litt på villspor ja.. Det er i forbindelse med en vogn/trille.. Så jeg tror kanskje det betyr at det går an å snu styret eller snu sittedelen men jeg er ikke sikker...=)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Regner med at det er til en vogn? Betyr at handtaket kan snus:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Suflett er forreseten kalesje, vendbar betyr at det kan snus:)
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2008 Sufflett betyr kalesje...? Betyr vendbar sufflett da at styret kan snus?!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Hehe nei, men kanskje styret snus over kalesjen? Jeg vet ikke, hvilken vogn er det snakk om egentlig?
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2008 Akta graco quattro tour sport!!=) Dritrå vogn som jeg MÅ ha... De fører den ikke lenger i Norge så jeg skal kjøpe den på barnens hus i sverige! Er du svensk...?:-) Jeg heter forresten også Lisa!=) tihi..
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Kanskje du kan bruke kalejsen begge veier? Jeg aner ikke, svensken min begynner og bli noe rusten:) Men kalesjen kan snus, jeg kejnner ikke til vognen så vanskelig og si på hvilken måte.. Jeg er svensk, men har bodd her i Norge siden jeg var liten:) Fint navn du har da, Lisa:)
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. juni 2008 Har ikke peiling jeg.. Kan ikke skjønne vitsen med at kalesjen skal kunne snus da!?=) Hehe.. Ser ikke ut som det går an å snu styret heller.. Hmmm, får spørre de i butikken! Veldig fint navn du har å må jeg si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå