Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 hva skal dere ha og hvor mye kommer det på`? prøver å finne på noe som er litt biligere her...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Vi skal ha kake med sjokolade og vanilje mousse. 2500 for 3 etg.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Vi tenkte på å ha en stor "langpanne"-kake, hvor det står hans navn + mitt navn, bryllupsdato og litt pynt (hjerter eller noe:)) Rimelig og ikke helt standard:)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Vurderer å lage selv eller så skal jeg bestille sånn stor rundt/langpanne kake med bilde ( blir billigere enn fleer etasjer) og sikkert like godt:)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Skal ha hjerter i 3 forsjellige str, rett oppå hverandre.. Og kaka skal være grønn Med hvit og rød/rosa pynt
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 skal ha sjokoladekake medmarsmallows foundant ( øøøh aner ikke om dette er rett skrevet) som skal være rød.....kaken er to hjerter som er flettet inn i hverandre med en cala lilje oppå...ikke heeelt tradisjonell=) den kommer på 2500..
Galskapens overhode Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 to hjerter med bro mellom.. venninne lager til nette sum av kr 700
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Skal lage en sjokolade kake selv. To runde kaker oppå hverandre.En mindre på toppen.Pynten er bare med sjokolade kremen.Enkel god og rimeligere kake.Kan lage den 2 dager før dagen og.Da blir den bedre
brooklyn Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 hadde en dobbel hjertekake, to hjerter var flettet inn i hverandre. Det ene hjertet hadde jordbærfyll, det andre bringebær, marsipantrekk over hele. stod navn og dato på kaken. min mann fikk bestemme, han er kakemons.
Arb.ledig husmor Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Vi skal ha to-etasjer. Kaka er av sjokoladekakebunn, bringebærfromasj og bringebærgele på toppen... Vet ikke hva den kommer på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå