Gå til innhold

noen her som ikke skal ha standard bryllupskake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal dere ha og hvor mye kommer det på`?

prøver å finne på noe som er litt biligere her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha kake med sjokolade og vanilje mousse. 2500 for 3 etg.

Skrevet

Vi tenkte på å ha en stor "langpanne"-kake, hvor det står hans navn + mitt navn, bryllupsdato og litt pynt (hjerter eller noe:)) Rimelig og ikke helt standard:)

Skrevet

Vurderer å lage selv eller så skal jeg bestille sånn stor rundt/langpanne kake med bilde ( blir billigere enn fleer etasjer) og sikkert like godt:)

Skrevet

Skal ha hjerter i 3 forsjellige str, rett oppå hverandre.. Og kaka skal være grønn :D Med hvit og rød/rosa pynt :D

Skrevet

skal ha sjokoladekake medmarsmallows foundant ( øøøh aner ikke om dette er rett skrevet) som skal være rød.....kaken er to hjerter som er flettet inn i hverandre med en cala lilje oppå...ikke heeelt tradisjonell=) den kommer på 2500..

Skrevet

to hjerter med bro mellom..

venninne lager til nette sum av kr 700

Skrevet

Skal lage en sjokolade kake selv. To runde kaker oppå hverandre.En mindre på toppen.Pynten er bare med sjokolade kremen.Enkel god og rimeligere kake.Kan lage den 2 dager før dagen og.Da blir den bedre

Skrevet

hadde en dobbel hjertekake, to hjerter var flettet inn i hverandre. Det ene hjertet hadde jordbærfyll, det andre bringebær, marsipantrekk over hele. stod navn og dato på kaken.

min mann fikk bestemme, han er kakemons.

Skrevet

Vi skal ha to-etasjer. Kaka er av sjokoladekakebunn, bringebærfromasj og bringebærgele på toppen... Vet ikke hva den kommer på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...