kua kalva,drektig igjen Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 mini på 3 år har nok fått med seg at mamma har plager i graviditeten. jeg var og ryddet på rommet hennes i ste, å jeg spurte henne om hun kunne hjelpe. svaret jeg fikk var "nei, jeg har så halsbrann at jeg ikke klarer å rydde,du må rydde" jeg kunne ikke annet en å le:p
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Haha =O) De får med seg alt de småtassene!
Mersa og gutta <3 Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 hehe :-) Må passe meg så ikke Magnus begynner å mase om bekkenplager nå jeg da! ;-P
kua kalva,drektig igjen Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 ja bare pass dere:p er masse plager ute å går nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå