Gå til innhold

Lager Rachael Ray noengang noe uten OST? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i ost altså, men legger bare merke til at hun har ost i nesten alt....og mye også=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler... dem må ha ostedilla i Amerika. Er også gla i ost, men det hun lager blir liksom litt i meste laget synes jeg.

Skrevet

Ja, det blir kanskje litt mye.... Alt skal liksom stappes eller rulles eller strøs med ost.

Også sier hun alltid "cheeeese" med et sånt lystfullt uttrykk i ansiktet, haha! Bare en totalt unødvendig observasjon fra min side=)

Skrevet

He, he... enig... Kan umulig være så veldig sunt med all den osten heller synes jeg? Har lagt merke til at det er mye fet mat hun lager, men det er jo det amerikanere ofte er kjent for også da...

Skrevet

hehe :) det kan nok stemme at hun alltid bruker ost :)

tror ikke jeg ville fulgt kostholdt hennes hele tiden, men mye av det ser godt ut :)

syns derimot det er ekkelt med buljong på juicekartonger som hun bruker masse av også :)

Skrevet

Kjempesunt at alle skal gå å hente seg en snack i hver eneste reklamepause......dritsunt, det da, heehe!

Synes forresten den buljongen ser kjempepraktisk ut! Jeg bruker alltid fond eller buljongpulver til å smake til mat. Super måte å få litt fyldigere smak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...