Lala & Po Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hei, Jeg er snart ferdig med tr og er inne i vår 2 pp. IKM i uke 27.Jeg har veldig ustabile sykluser og ofte ganske lange så det kan nok hende jeg har ikm litt senere, men satser nå på uke 27. Kjenner jeg med rett er det da jeg kommer til å teste uansett (he, he...). Flere med ikm rundt uke 27?
påtjukken Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 eg har ikm 27 (tror eg).. er i 1pp.. vet ikkje helt kordan syklus eg har no for eg fikk nett mensen igjen etter p-sprøyta så eg tok i november, så tviler på det klaffer denne mnd men lov å håpe:)
Nanamor Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har også IKM uke 27, ca 4 juli....snart ferdig med tr... Er i 3pp, men det blir nok en 4 også... jeg er vekkreist under el denne mnd så.. Men hvem vet kanskje vi har litt flaks.... skal hvertfall gjøre vårt beste både før og etter reisen.
påtjukken Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 lykke til til oss alle:) rekner med det blir noen pp på meg siden det tok rundt 10-12 pp sist.. så er godt forberedt.. hehe
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Hei! Jeg regner med at IKM blir i begynnelsen av uke 27! Er akkurat i gang med vår første pp, og det er så spennende! Har også litt ustabile sykluser, så er ikke helt sikker på når el blir.. Men tar det foreløpig ganske med ro, og "later som" at alt er som vanlig.. Kan ikke tenke for mye på at vi faktisk prøver, for da blir jeg tussete altså..
påtjukken Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 er nok ganske i beg på uke 27 eg og:) det er spennende å prøve, men siden syklusen er ustabil så prøver eg å ta det så mye med ro som mulig, men vansklig det og.. hehe
Hope2015 Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Hei, jeg er også rimelig sikker på at jeg har IKM i uke 27:) Tror det blir onsdag eller torsdag den uka. Dette blir vår 8.pp så beygnner å bli litt lei, men samtidig var det først i forrige mnd jeg var helt sikker på at jeg hadde EL når vi forøkte (har kjøpt EL monitor som jeg er superfornøyd med!) Desverre ble det med det ett forsøk forrige pp, som tydeligvis ikke var nok! Neste gang skal vi virkelig gi full gass, hehe;)
Hope2015 Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 uff, ble noen skriveleifer der ser jeg:P Travelt på jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå