Gå til innhold

Hcg verdier som ikke fordobles...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan noe om dette?

Jeg målte hcg da jeg var 5+6, da var den på 16000. 7 dager senere, dvs 6+6, hadde hcg´et steget til 52000. Det vil si at hcg´et brukte fire dager på å fordoble seg. "Regelen" er jo at det skal bruke ca 48t på dette....

Må legge til at jeg tok denne prøven torsdag som var, men pga en blødning fredagen fikk jeg komme på innvendig ul lørdag. Der sto alt bra til... Men det kan jo fort endre seg?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan!:) Jegmålte hcg når jeg var 5uker på vei. Da var den på 1100, 2dager etter var den på 1700. Altså ikke fordoblet seg,men alt var bra!:) Nå er jeg 6mnd på vei, og alt er i den skjønneste orden!;) Det er det nok med din lille også!:)

Skrevet

Hmmm, ikke helt overbevist jeg da...;) Har målt hcg ukentlig de siste 4 ukene, men de to siste gangene har det dabbel litt av. Men det er vel kanskje normalt?

Skrevet

vet ikke hva jeg skal si for å berolige deg:) Vet du har hatt det tøfft i det siste, men HCG nivået ditt virker iallefall fint. Utover i svangerskapets første 3 mnd vill stigningen på HCG gå saktere. Legge med en link til deg jeg.

http://www.americanpregnancy.org/duringpregnancy/hcglevels.html

Klem

Skrevet

Tusen takk..:) Er litt småhysterisk nå pga at jeg er inne i de ukene jeg har mistet tidligere og sliter med å ha troen på at dette skal gå bra!:) Tusen takk for link, skal kikke på nuh..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...