Storken1979 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har et stort syrintre i enden av hagen min. Under dette syrintreet syns de forrige eierne av huset det var lurt å kaste hageavfall ol slik at det nå er en liten haug som det vokser syrintre opp av. Treet spres jo helt ukontrollert ut av denne haugen i tillegg til at den er infisert med brennesle og MASSE skvallerkål :-(- Ønsker meg huskestativ til minstejenta sånn omtrent der hvor treet står, og har avfunnet meg med at jeg trenger å leie en minigraver til å gjøre jobben med å grave opp haugen min. Hva slags dekke kan jeg ha da? Kan ikke plante gras under et nyinstallert huskestativ, det blir det jo ikke noe gress av. Sand frister ærlig talt ikke- blir litt barnehageaktig etter min smak. Kan bark funke? Andre forslag? Huskestativet er til nedgraving og skal stå oppe allerede 2. juli, for da har hun bursdag. Tar i mot alle tips med takk!
noggie Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Bark er ihvertfall godkjent som underlag i barnehager. Da må det vel være greit for oss andre også, eller hva?
Storken1979 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 Næmmen ble helt flau her jeg sitter jeg! SELVFØLGELIG KAN MAN DET! takker og bukker *mens jeg rødmer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå