Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Da han datt ned.... Etter det flytta jeg stellematta ned på gulvet! Nå er han ca 2 år, og står stort sett selv. Noen ganger legger jeg han på magen over fanget mitt
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Sluttet med det når han var rundt 10 mnd. Da ville han ikke ligge mer, ville stå.
Lille Lu Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Har ikke sluttet vi Så lenge hun synes det er greit å ligge der er jo det det enkleste. Men enkelte steder nekter hun å ligge på stellebord - blir helt hysterisk og sier at hun detter ned.... Skjønner ikke hvor hun har det fra.
mai mammaen til to Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 hun bruker det enda.. er litt over 2 år no..
Gulljentene Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Vi solgte stellebordet grunnet flytting da hun var 8 mnd. Hun var begynt å bli så aktiv oppå der også så fant ut at da var det like greit med en stellematte på gulvet
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Har en på over 3 år, og alltid brukt stellematte oppå vaskemaskinen.. Og bruker den enda, han bruker kun bleie om natta. Men ligger der når vi pusser tenner feks.. Aldri falt ned, alltid liggi rolig der.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Vi bruker stellebordet enda både til hun på snart 3 år og hun på 2 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå