Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Nå er det bare litt over 1 uke igjen. det snører seg i magen på meg. Jeg har virkelig ikke lyst til å jobbe nå. Jenta vår er 11 mnd og far skal være hjemme. Synes det i grunn er evdlig bra, men jeg kommer til å savne henne så voldsomt! Hjelp meg...GODORD!
blond Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Overgangen kan bli tøff, men det ordner seg når du kommer i gang. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå