jurgita&runa&trym Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 lurte på om det er vanlig rundt uke 31 ha mye bevegelser??? jenta mi holder på å hoppe ut av magen de to siste dager....beveger på seg konstant... er jo glad at det er mye liv, men er det vanlig??? får sove kun et par timer per natt,siden mage er i konstante bevegelser noen som kjenne det igjen?
MiaKristin Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hei:) Det er helt normalt. Jeg kjenner meg igjen, lillemann o magen her var fullstendig krkilsk inni der rundt den tid:) Er visst ett bra tegn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå