Gå til innhold

Hvordan teller dere, og hva står det på CB Digital?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel den enste som kan teste fire dager før. Men er det fire dager før ikm, eller teller dere ikm som den fjerde dagen?

F. eks. Om jeg venter ikm torsdag 12., teller jeg da 9., 10., 11., 12?

Teller dere med dagen i dag, eller?

Vet ikke om det er jeg som nylig har fått en hjerneskade eller noe, men dette ble plutselig veldig innvikla for meg;) Kan aldri huske å ha lurt på dette før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem som kan teste tidlig har vel mer med deg å gjøre enn testen? Jeg testet positivt 4 dager før IKM (der IKM var den femte dagen) i ene svangerskapet mitt, men da med en vanlig clearblue-test. Men jeg får tidlig høyt nivå av hcg (eller hva det heter) i urinene, noen går jo langt over IKM før de tester positivt fordi nivået hever seg saktere.

Skrevet

hehe:) Jeg hadde det likt da jeg skulle ta test før IKM. Hadde IKM en mandag, og skjønte ikke hvordan jeg skulle telle. Til slutt telte jeg slik at søndag var en, lørdag var to, fredag var tre og torsdag var 4. Slik skjønte jeg at det måtte være. Men er jo ikke på alle det slår så tidlig ut. Jeg tok tester hele høsten 2007, og de var jo negative. Den mnd den ble positiv trodde jeg jo ikke den ville bli det, og tok bare sånn for gøy en test dagen før IKM, og den slo ut veldig veldig svakt positiv. Nå ble jeg jo flyttet to dager tilbake så da har jeg vel egentlig tatt test tre dager før IKM?? Eller??

Ble du noe klokere av dette?

Skrevet

Hehe... har ingen test hjemme, og heller ingen morgenurin igjen så blir ikke noe testing nå. Men begynte plutselig fundere på dette.. De to gangene jeg har blittt gravid, har jeg henholdsvis testa dagen etter ikm og på ikm. de gangene jeg har testa før ikm har jeg ikke vært gravid, så aner ikke om jeg prod tidlig hcg

Bare hatt så vondt i brystene den siste uka.. men det er sikkert noe annet. ikke hatt noen sympt. før lenge etter ikm da jeg har vært gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...