*lillebolla* Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Gifteringen er tatt av og støttestrømper er tatt på... Hovner opp som en gal i denne varmen, og etter å ha vært klumpfot i noen dager fant jeg ut at jeg måtte ta på støttestrømper så jeg kunne få på meg skoene mine! (Lørdag gikk jeg bare rundt i flip-flopper fordi jeg ikke fikk på meg vanlige sko!) Skal henge gifteringen i kjede rundt halsen - har ikke hatt den et helt år ennå, og håper jeg skulle slippe å ta den av, men måtte dessverre det i dag! (Men bare 32 dager igjen, da, så har holdt ut lenge!)
Duracella Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg benytter anledningen til å levere gifteringen min på rens. har noen steiner i den, og den blir så fin!
En snupp - og en knert i magen Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg kapitulerte også i går... Så forlovelsesringen ligger i skuffen på soverommet. Støttestrømper har jeg brukt en stund, men når det er så varmt så har det funket bedre å sitte med bena høyt, gå i åpne sko og holde bena generelt kjølige. Størrelsen varierer litt i løpet av dagen... Men om to dager er jeg 8 fullgåtte måneder, så det nærmer seg
*lillebolla* Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 Ser vi har termin samme dag, elisabeth 11.07.08! Har også prøvd å holde bena hevet, men vanskelig når man er på jobb. I dag var det heldigvis kaldt nok ute til at jeg klarte å forestille meg støttestrømper... men til nå har jeg hatt føtter av varierende størrelse, og sko som har passet på morgenen, men er en størrelse for liten på ettermiddagen! ;-) Lykke til videre med de siste 32 dagene! :-)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Takk og i like måte. Ser forresten av profilen din at vi er like gamle og at du også bor i Oslo :-) Morsomt! Du skal vel ikke føde på Ullevål i tillegg?
*lillebolla* Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2008 Hihi, morsomt! Skal føde på Riksen jeg, da, så ikke heelt likt! :-)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Hehe Lykke til! Så får vi se hvem som føder først
lillefot Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Fnis, har hatt gifteringen i kjede i noen uker allerede jeg. Termin 12 juli, og skal føde på ullevål... Kanskje vi sees...?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Skulle vel ikke være umulig det Men nå reiser vi sannsynligvis hjem relativt raskt i og med vi skal være med på Sagene-prosjektet og heller får besøk av jordmor hjemme enn å være på sykehuset lenger enn rundt et døgn. Blir lite sykehus, men det kan i og for seg være deilig - bare noen lærer oss opp og ned på denne vesle kroppen først
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Jeg svulmer opp som en ballong i denne varmen jeg å, ringen min ligger på bordet og ser stygt på meg:( Men jeg fant ut at hevelsene i bena ble MYE bedre av å vasse i vannet;)
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Delvis kapitulert! Har innsett at sko kommer på i høst igjen! Her går det bare i flip-flopper Men ringene er fortsatt på (av og til så må de taes av pga varmen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå