mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hei! Ble mamma for første gang i mars, og foreløbig foretrekker jeg at mamma er barnevakt! Dere andre da?
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2008 Det var meningen å skrive " hvem foretrekker du mellom mor og sivgermor" ....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Mine foreldre foretrekker jeg. Men det er av forskjellige årsaker..
sonnenschein Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Helt klart mamma! Har ikke spesielt godt forhold til svigermor...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Spiller ingen rolle for meg, både mine foreldre og mine svigerforeldre er gode barnevakter, og jeg syns at det er viktig at mine barn får et nært og godt forhold til dem alle.
Cilimed nr5 i magen Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Ingen av delene for meg, skal vi ut, går vi hver vår gang, eller så sitter storebror på snart 19 om vi begge skal ut!
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Både jeg og samboeren min kommer nok til å foretrekke at mine foreldre er barnevakt, når den tid kommer. Årsaken er ganske enkelt at morens hans sitter og røyker inne dagen lang, og ikke all verdens babyer kan få henne til å slutte. Det er veldig synd, for hun er en utrolig snill dame som på alle andre vis kommer til å bli en kjempegod farmor for barna våre. Men den **** røyken!!!
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Svigermor! Hun er veldig interessert i barnebarna sine, og dessuten kjempe flink med dem.
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Må si mine foreldre. Har ikke noe i mot svigers men merker at han er mer utrygg der, og det er fordi de er litt usikre. De gangene han har sovet over hos de, så har han nesten vært våken hele natta, ikke sovet noe på dagtid (de får han visst ikke til å sove) og har fått en haug med godis, noe som har resultert i en sur, grinete og dårlig unge. Dessuten røyker de noe jævlig, under vifta på kjøkkenet vel og merke, men hjelper ikke det. Stinker like mye røyk inne fordet. Moren min er litt mer avslappet, og jeg ser han lyser opp hver gang vi er der. Ingen problemer med å få han til å sove der, verken på natta eller dagtid. Nå har vi uansett sjeldent barnevakt, da. Er i hvert fall 8 mnd. siden sist. Vi har gått ut hver for oss, når vi har planer om noe.
Bubba75 Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Moren min. Svigermor passet ganske mye sist, og passer fortsatt vesla en del, men de er 20 år eldre enn mine foreldre og jeg syns de begynner å bli for gamle til å passe en liten baby.
simba>>>3gutter Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Min mor bor bor 12 mil unna og har ikke så mye kontakt med barnebarn som svigers har så det sier seg i grunn selv hvem som blir brukt mest. Men i sommer skal junior på 3 til Bæsse på en uke ferie. Han har i grunn bedre forhold til mamma enn svigermor, men det er for mamma har mer erfaring med barnebarn og har ett bedre barnetekke en svigermor. Men svigerfar bare elsker han og alle andre barn, så det går veldig bra, de koser seg veldig når de er sammen og finner på mye rart. Eller så har vi mange venner som sitter barnevakt for hverandre, og det er hyggelig.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 Foretrekker ikke den ene fremfor den andre, både mamma og svigermor er kjempeflinke med tulla og gir henne masse oppmerksomhet og omsorg når hun er hos dem
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 Jeg tror både mamma og svigermor blir flotte barnevakter:-) De bor begge nærme og er veldig engasjerte og gleder seg masse til gutten kommer. Så tror nok de kommer til å krangle onm å passe:-))
Nesta_L med guttebebis Skrevet 9. juni 2008 #14 Skrevet 9. juni 2008 Jeg foretrekker at hun er hos min mor, men det er vel kanskje fordi jeg vet hvordan de er med barn, i og med at jeg var sammen med dem, og ikke svigers, da jeg var liten. Men hvis mine foreldre ikke har mulighet til å passe jenta mi, sender jeg henne gladelig til hennes andre par besteforeldre :-)
Ompalompa Skrevet 9. juni 2008 #15 Skrevet 9. juni 2008 Foretrekker aller helst mammaen min. Men ettersom hun bor 18 mil unna, blir det broren min på 23 - han er også veldig flink, men jeg føler han trenger litt mer instrukser om påkledning, ting som må huskes på etc. Mamma er jo flinkere enn vi er selv, så da er det bare å levere ungen og lene seg tilbake Svigermor bor i et annet land og er 20 år eldre enn min mamma - så den matchen vinner min mamma!
Lacey*har fått erta Skrevet 9. juni 2008 #16 Skrevet 9. juni 2008 Skulle så gjerne ønske at jeg kunne skrive at jeg liker begge. Men saken er at jeg ikke vil at mitt barn skal være hos hverken min mor eller min svigermor. Begge røyker som pesten og går sikkert ikke av veien for å ta seg litt vin eller andre ting. Jeg lærer av hva jeg ser og hva jeg selv har opplevd. Veldig trist, men jeg kommer nok heller til å overlate ansvaret til min søster, eller min svoger og det kommer jeg til å være 100% trygg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå