Silje og Vaniljebollene Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg sendte ultralydbildet av dattera mi til feil nr. Skulle til ei venninne, men det var en fremmed mann som fikk det. Fikk til svar at han håpet at jeg ikke mente det var han som var faren. Litt flau da.
Anna Nym :o) Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Var på fest en gang og trodde jeg sendte sms til sambo når jeg kom hjem. Han var borte da. Netse dag når jeg kom til mamma sa hun "Takk for melding da i natt....." Litt flaut. Men heldigvis ikke en veldig pinlig melding.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 mannen her sendte elsker deg mestast medling til en kompis av seg feil de har mye moro av det enda
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Flere ganger. Den ene gangen var jeg ca 17 år og hadde hatt en gjenforening med en pulekompis i fylla. Dagen etter skulle jeg sende sms til ei venninne og fortelle hvor dum jeg hadde vært. Denne smsen ble sendt til pulekompisen min isteden. Jeg trodde jeg skulle dø og saken ble ikke bedre da han ringte og lurte på hva skjer? En annen gang var jeg invitert i en bursdag til en venninne som bodde et stykke unna og jeg hadde ikke lappen. Prøvde å "lure" med meg 2 venninner så turen skulle bli litt mindre kjedelig og sendte sms til begge frem og tilbake. Den ene venninna trakk seg, og jeg sendte sms til hun andre og fortalte om hun utrolig kjipe venninna som trakk seg. Typisk henne! Men den kom til feil venninne og den utrolig kjipe venninna fikk den isteden. Følte meg som en dott!
phantomet Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Jeg sendte påminnelse om barseltreff til feil nummer. Fikk hyggelig svar fra en mann, om at han desverre ikke rakk å komme for han var midt i et møte i Trondheim...*ler* Og så håpet han at vi koste oss veldig med babyene våre likevel... Mannen min fikk en sms for en stund siden av det veldig personlige og utleverende slaget. Vedkommende som sendte den var en mann som skulle til intervju på en stilling, som mannen min skulle besette, to dager etterpå....
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Jeg skulle sende melding til søstersen om at jeg trengte råd for hva jeg skulle kjøpe i bursdagsgave til sambo. Selfølgelig var dette dagen før bursdagen, og jeg var skikkelig stressa. Skrev noe som "faan hva skal jeg kjøpe! kriiiiise, han har bursdag i morgen og jeg er helt blank!" Fikk til svar, fra samboeren selfølgelig "hehe, nei jeg vet ikke jeg nei...!" Var vel egentlig ikke så stress med denne meldinga, men der og da var det litt kjedelig. Det var bare et par mnd siden vi hadde flytta sammen, vært sammens i 7 mnd og ja. Alt skulle jo være perfekt! hihi
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Sambo fikk melding av en mannlig bekjent som skulle til en dame. Meldingen var virkelig sexy, og det som var litt ekkelt var at han skreiv navnet til dama som skulle få meldingen og det var IKKE navnet til kona hans.
bambi på isen Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 off ja, sendte en melding til mannen min engang, som egentlig var ment til en venninne. Dette var når jeg var høygravid med nr. 2, hadde mye vond i magen å kynnere osv. Hadde spurt han tidliger på dagen om han kunne være så grei å komme hjem tidsnok til at han kunne hente eldstemann i barnehagen. Han kunne selvfølgelig ikke det, jobben var viktigere en min helse, så jeg måtte gå, (gikk helt sammen krøket pga smerter i magen) for å hente eldstemann (han var 2 år) i barnehagen, gi han middag og kvelds og legge han!! Sendte en melding til ei venninne (trodde jeg) om at hvis det ikke hadde vært for at jeg var høygravid med nr. 2, så skulle jeg bedt om skillsmisse (skrev selvfølgelig hvorfor også). Tok ikke lang tid før mannen sto i stua med blomster og helt på gråten!! Ble rimelig flau når jeg oppdaga feilen, men etter å ha tenkt meg om, så syns jeg egentlig det var tilpass for han at han fikk den meldingen, sånn at han forsto hvor dårlig jeg faktisk var den dagen!!
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Jeg skulle sende "god natt vennen min, glad i deg" til ungdomsskolekjæresten, men endte opp med å sende til klassens styggeste gutt. *flauuut, for en 15-åring*
1mor3barn&1000ideer Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Jeg hadde nettop blitt sammen med en kar (en del aar siden) og vi var jo ganske saa heftige i sengen (slik det er naar en er nyforelska). En helg der han var bortreist, saa var jeg og ei venninde i byen paa shopping. Hun gikk i forveien, mens jeg sto inne i en butikk. Fikk saa en sex-melding fra typen, der det sto hva han ville gjoere med meg hvis jeg var der osv. Og jeg svarer selvfolgelig tilbake med samme mynt, om mulig ENDA grovere enn han sin....og sender den... til venninda mi!!!! Dritflaut!!!
Simbasa Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Kameraten av lillebroren min feilsendte meldinga nedenfor til mora mi etter at han hadde vært på date: Jeg forstår at vi ikke passer sammen. Men jeg ble så kåt da jeg så deg i de sexy buksene. Kan vi ikke møtes å ha sex en dag? Mora mi svarte: Det var litt av et kompliment, men jeg tror nok at jeg er litt for gammel til deg.
Bettybu Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 Sendte sms til et ganske ferskt manneben... Skrev masse klisse-klasse.. Så sendet jeg feil, til jobb nr fasttlf- som gikk over på Fax og ble skrevet ut... Tilfeldigvis så typen det, og en annen og ringte meg straks og lurte på om jeg hadde sendt menge sms.... Han hadde ringt til meg, sånn at jeg hadde fått intern nr, han var da politisk medarbeider for Jagland.. Skrev på sms at" siden jeg nå hadde internnr hans, så kunne jeg ringe masse "terrortlf" til han...." Og det var vel grunn nok, til å reagere på mld som havnet på faxen... Heldigvis fgjenkjente han mobilnr, ellers hadde det nok værte flere som hadde fått lest mld!!
Kakeåndsen Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har ikke sendt noen flaue feil noen gang... Men har nyttårskvelden for noen år siden fikk jeg en melding fra en kar som skrev at han savnet meg veldig og tenkte veldig mye på det vi hadde hatt sammen... Da måtte jeg jo bare svare karen at han hadde sendt til feil nr. Sambo sendte en elsker deg-melding til venninna mi i stedet for til meg....
auro Skrevet 9. juni 2008 #14 Skrevet 9. juni 2008 Jeg fikk nettopp melding fra en ukjent kar. Ukjent: He, he. Nei da, det gjorde ingenting. Vet at den er liten. Du har vel fortalt det til venninnene dine. Jeg: Vet ingenting om den er liten eller ikke, men tror du har sendt denne meldinga feil. Ukjent: Ups, skikkelig flau nå. Håper jeg ikke støtet noen. Jeg: Skal nok mere til enn som så. Ukjent: Mer enn 7 cm? Der avsluttet jeg samtalen, men gubben mener jeg burde ha svart at han ikke kan støte noen med 7 cm. He, he...
Snurrepippen Skrevet 9. juni 2008 #15 Skrevet 9. juni 2008 Mannen min sendte en skikkelig heftig melding som skulle til meg, til sin meget konservative mor... Jeg har ennå ikke fått vite nøyaktig hva som stod i den meldinga ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå