Fornøyd med tøybleier Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Er det alltid blod i slimproppen? eller kan den være gulaktig?
Mor til lille Anneli! Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Har ikke noe godt svar, men min var med blodstriper i... Bare for å dele erfaring :-P
Junigull 08 + julispire Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 det er ikke nødvendigvis blod i slimproppen nei..
snart mor til 3 Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 det er ikke alltid blod i den nei... grunnen til at man ofte nevner at det kan være blod i den er nok mest det at det er veldig vanlig at det er det..så man skal ikke få panikk av den grunn... men mange merker ikke noe til at slimproppen "går" uansett...
Fornøyd med tøybleier Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har hatt sånn "utflod" innimellom i mange uker nå, men i dag kom det betraktelig mer. Jeg lurer på om det er deler av slimproppen som har kommet over tid og at kanskje det var resten i dag? Det er ikke utflod som jeg har hatt før fordi det har konsistens og så er det gulhvitt i fargen.... slimklump rett og slett! Jordmor trodde ikke det var slimproppen når jeg har spurt tidligere, men hun har tatt så mye feil i hele svangerskapet mitt at jeg ikke stoler 100% på alt hun sier....
Sikkertforgammel Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 For å si det sånn; den kan være gul, grønn, blank, med blod i, blank og brun, slimete, liten, stor osv osv Hehe, ikke enkelt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå