Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 når jeg syns at gubben her har det veldig lettvint.. Han får besøk av dattra si i sommer, i skoleferien, og så skal han reise rett på festival ei hel helg, i tillegg til at han jobber ganske mye mens hun er her.. D er jo så greit, for jeg er jo hjemme..... Hun er 13. D er greit at vi har god kontakt og alt d, men han er faktisk faren! ??
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Syns faktisk at han skal tilbringe mest mulig tid med henne jeg... Hadde vært kjempeskuffet om det var faren min.
Clue Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Og hvem er det som lar han ha det så lettvint da? Er det du, kanskje? Det er jo du som må gjøre noe med det hvis du ikke er enig. Sett ned foten og fortell ham det.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Du overreagerer ikke... jeg hadde ikke godtatt at han reiste bort ei hel helg når han skal ha samvær med jenta si. Ikke om jeg var moren hennes heller. Altså... om jeg visste at min datter skulle til faren sin på ferie, og han ikke skulle være hjemme, ville jeg blitt skuffa på jenta mi sine vegne - uavhengig av forholdet til stemamma'n.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 vet ikke om du overreagerer, hva var reaksjonen din? jeg tror jeg ville ha brukt den tida til å reise bort litt selv, besøkt slekt og venner på min side både når han jobber og når han er på festival. han kan ikke kreve av deg å holde deg hjemme, når han ikke gidder det selv. ville nok bare fortalt han når du tenker på å reise, så får han bare innfinne seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå