Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 vi er på nippet til å bryte. har bare rett og slett ikke følelser for samboer lenger. har bestilt time til familieråd men er jo 6 uker ventetid. og er redd det er kjørt før den tid. noen som har noen forslag til private steder el noe annet vi kan gjøre? på forhånd takk!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Det er ikke så lett med samlivet når man nettopp har fått små barn, tror du ikke det påvirker hele situasjonen? Hva med å mase for å få rådgivning raskere enn 6 uker? Min erfaring med det meste her i livet er at det lønner seg å stå på for å komme foran i køen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå