penny lane Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 har så lyst å høre hjertelyden...blir jo så fort engstlig...men er egentlig usikker på om det er så lurt å ha en slik doppler.redd jeg kommer til å sjekke hele tiden..hvor mye koster en slik doppler?
Cilimed nr5 i magen Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Den koster noen få 100lapper på www.e-bay.com
penny lane Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 er du fornøyd med å ha den? ville du anbefale det?
termin i september Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Eller du kan prøve denne siden; koster ca 1000kr. Har ikke prøvd den selv enda, men vurder å kjøpe en... http://www.babywatcher.no/
Lykkelig 2 barnsmor Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Hei Jeg har kjøpt meg en doppler på ebay, som heter angelsounds. Den koster 250kr og det tar en uke før du har den i posten. Jeg er super fornøyd med den. Er i uke 12 nå, og jeg har funnet hjertelyden med den. Kan absolutt annbefales Klem
Emiliten Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Hei Snart 2 barnsmor, Jeg har også bestilt en slik doppler på e-bay. Så fint at du er fornøyd med den! Bare et spørsmål: hvor fpr du kjøpt sånn gelé som man må ha på amgen for å bruke disse sakene. eller trengs ikke det med denne?? Klem:-)
Mrs. Bouquet Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Jeg kjøpte en brukt babywatcher på finn.no Jeg foretrekker den framfor angelsound da angelsound ikke har display(såvidt jeg har forstått) som viser antall hjerteslag slik babywatcher har.
Lykkelig 2 barnsmor Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Hei. Jeg har kjøpt vanlig babyoil gel på butikken. Den fungerer kjempe fint. Er ikke nødvendig å kjøpe de dyre. Vet forresten ikke hvor man får kjøpt dem heller:) Prøv da vel, så får du se hva som passer deg best. håper du blir fornøyd med den. Er så herlig å høre hjertelyden. Det er også med en egen kabel, så du kan koble den rett på pc eller tv, så du kan ta opp lyden og høre på den hele tiden Det er ikke noe display for å se antall hjerteslag, men for meg, så spiller ikke det noen rolle Lykke til. Og fortastt fin sommer klem klem
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Nå ble jeg litt revet med, og bestilte en angelsound på e-bay. Ble kun 224 kr med frakt, det syntes jeg var ei bra innvestering! Takk for tipset:)
Lykkelig 2 barnsmor Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Det er absolutt en bra invistering. Kos deg masse med den Lykke til. Klem
nr.4 i oktober Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har babywatcher og er fornøyd med den. Kjøpte den i en norsk nettbutikk under forrige svangerskap for 2 år siden (husker ikke hvilken butikk bare..) men betalte rundt 1000-lappen. Den har display etc og måler/viser antall hjerteslag osv. Litt dyrere enn angelsound men synes det er verdt det i og med man får vist antall hjerteslag etc på skjermen. Ultralydgelè får man kjøpt på apoteket, forøvrig..
penny lane Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. juni 2008 jeg har vært hos jordmor idag. og hun var faktisk litt skeptisk til bruk av doppler. uten å gi noe veldig god grunn. hmm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå