Gå til innhold

Når fortelle kommende besteforeldre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fortalte dere det? Vi har ikke fortalt til noen av foreldrene våre at vi er gravide enda, og må innrømme at jeg gruer meg litt til å fortelle det. Er så spent på reaksjon og sånt. Ikke det at jeg tror at de blir sinte eller noe, men klarer likevell ikke å ''manne'' meg opp til å fortelle det :P Det er så stort liksom. Vi er jo to stabile mennesker på 21 og 23 år, er gift, har hus, bil og fast inntekt så. Bare så det er sagt liksom :)

Flere som har det slik, eller er det bare jeg som er pinglete?? :P

Er forresten 9+4 i dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei heiii!

Åh, bare fortell det! Jeg vil tro at alle foreldre drømmer om at barna skal få barn og at dette er verdens beste nyhet. Vi klarte ikke å holde oss lengre enn et par timer etter at testen viste positivt;-)

Ikke tenk på alderen din... Men fortell det når du føler at det er riktig. Det har jeg gjort! Masse lykke til!

Skrevet

vi klarte å holde det hemmelig sånn ca e en halv dag etter positiv test... før ikm til og med. synes det er greit at de nærmeste vet det uansett om noe galt skulle skjedd også. da trenger man støtten. så vi fortalte det med en gang. gjør det dere føler er riktig.

lykke til.

Skrevet

Hei, hei. Nesten samme situasjon vi da. Jeg 21 han 23. Fast inntekt og alt er bra =) Vi fortalte det til svigermor den dagen vi fant det ut. Var på besøk og hun bare hva er det dere gliser sånn for spurte hun sikkert 15 ganger. Hehe. Å en venninne fikk vite det dagen etter da jeg ikke klarte holde meg lenger. Vi fortalte det til mine foreldre i helgen. Hadde gruet meg noe grådig men de ble bare kjeeempe glade. Redd for hvor mye mamma blander seg inn fremover da. Hun er kjent for det, å det er jeg ikke så interesert i. Men det var gøy å se hvor glad de ble =) resten skal vi fortelle det til etter de magiske 12. Tenkte å bestille privat ul etter første ordinære sjekk uke 10. Så bare for å se at alt er greit før vi sier noe =) Er 7+6idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...