Håpefull mamma Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 hei. jeg bare lurer på hvordan de oppdager autisme? og hva skjer etter at det er påvist? jenta mi "kobler" ut innimellom. hun stirrer på en plass, og blir liksom borte en stund.så skvetter hun til , og kommer tilbake til oss. lurer på om det kan være et snev av autisme?
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Kan jeg aldri tenke meg.. jeg og faller i mine egne tanker, og kan "glemme" det rundt meg, for plutselig og falle på plass igjen...
Sjokoladekaka Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Sånn kan jo alle oppleve:) Autisme er ikkje "anfallsprega", det er der konstant. Men eg tenker heller epileptisk anfall(dei finst også i sånne "små" anfall), om det skulle vere noke "gale".......
Håpefull mamma Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 nå er hun faktisk til utredning av epilepsi, så det får vi vite om noen måneder:)
Sjokoladekaka Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Bra at det blir sjekka, då Veit godt korleis det er å "lure" på ulike diagnosar, når ein ser det er noko, men ikkje veit kva:) Ein leitar etter svar, for ein vil så gjerne vite slik at ein kan hjelpe så godt ein kan.
Håpefull mamma Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2008 helt klart... føles som en evighet og vente 3mnd på svar ang. epilepsien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå