prins06+2til Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 jeg hadde brun utflod og for en uke siden kom det litt blod, ikke friskt blod, men alikevel blod. så ga det seg helt. var da 7+1. nå er jeg 8 uker og alt har gitt seg. spørsmålet mitt er hvordan var det med symtomene for dere som har hatt ma.Fortsatte de, ble de sterkere/ svakere??
flypapir Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg var veldig kvalm en liten uke etter at jeg fikk bekreftet at spira ikke levde... Føltes utrolig unødvendig og meningsløst, men fikk resept på noe kvalmestillende så da gikk det jo greit...
prins06+2til Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 ja det er jo nå en uke siden blødningen, jeg blir bare værre. i løpet av 3 dager har jeg nesten ikke fått i meg mat. puppene er blitt kjempe ømme og store. om det har vært en ma, føles det så utrolig bortkastet å ikke få i seg mat liksom, har jo en liten gutt jeg må være mamma for og ha energi til. er så iriterende å ikke vite.
flypapir Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Ta kontakt med legen og be om en innvedig ul Eventuelt kan du be om å få sjekket at hcg´et stiger ved å ta prøver mer et par dagers mellomrom... Håper alt er bra med den lille..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå