Gå til innhold

Jippi :-) 12+2 i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest yrild
Skrevet

Endelig kan jeg være med her :-) Var på ultralyd i dag og så armer og bein og hjerte og perfekt nakkefold! Nå kan vi puste ut og fortelle ALLLLLLLEEEEEEE !!!

Stor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt med UL, og at alt er perfekt:)

Og velkommen hit til 2trim:)

Skrevet

så hygglig! kan jeg spørre deg om hvordan de måler nakkefold?jeg var på ultralyd i uke 13 og glemte å spørre om det, men legen sa at det så normalt ut, og at de ikke pleier å måøe det spesielt..jeg har vært litt engstlig for dette. må legen si fra dersom de ser noe galt?og hvor lett er det å se om det er noe galt? uansett, grattis, pust ut og kos dere masse videre.

Gjest yrild
Skrevet

Hei penny lane

Jeg bor ikke i Norge... saa undersökelsene her er litt grundigere (de er ikke saa opptatt av den etiske problemstillingen). Men et trenet öye paa ultralyd ser nok naar nakkefolden er större enn normalen og da ville de nok helt klart ha sagt i fra.

Vi puster ut og samtalen med sjefen gikk straalende, naa gleder jeg meg til aa fortelle halvsösknene mine at de skal bli tanter og onkler igjen :-)

Klem

Skrevet

Gratulerer! Jeg passerte også 12 uker i helgen, litt av en lettelse. Var på UL + duotest forrige torsdag. Nakkefolden var 1.5 mm og alt under 3 mm er normalt, og nesebenet var fint. Venter bare på blodprøveresultatet, men alt ser ut til å stå bra til der inni magen:)) Har strevd med å blir gravide, men nå er vi i syvende himmel! Vi har ikke fortalt babynyheten til en sjel enda, så det blir spennende.

Krysser fingrene for oss alle for at dette går bra!

Skrevet

Hei og gratulerer.Jeg har vært på tidlig UL 3 ganger,sist gang i uke 12+4.Da målte legen nakkefolden til 1,3 mm,som han sa var perfekt.Så de gjør det her til lands også.Kommer sikkert an på hvor grundig legen din er.Ivertfall kjempedeilig å vite at alt ser bra ut:)Jeg har begynnt på min 15.uke nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...