Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jm og hun kunne fortelle at babyen hadde snudd seg med hodet ned i bekkenet og var litt festet. har hatt masse kynnere og nedpress i helga... kan den ha sunket lengre ned? magen har ikke sunket, men må den det ? håper det ikke er så lenge igjen, for er ganske fødeklar og lyst å få dette overstått...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også et par dager sist uke med masse kynnere og nedpress, og har fortsatt med nedpress flere ganger daglig egentlig. Men etter det har jeg hatt bedre plass til mat og det er par stykker som har kommentert at magen er litt lavere nå. Ikke kjempelav, men ser at den henger litt mer ned foran, så kanskje? Er 35+3 i dag, så det er jo rundt nå hun normalt vil feste seg uansett (ca. uke 36på førstegangsfødende visstnok).

Skal til jordmor om en uke, så kanskje hun kan si noe om festet eller ikke da? Legen min bare kjenner etter leie, men sier ikke noe om festet eller ikke. Bare at hun ikke trodde hun i magen kommer til å snu seg igjen. Det har ikke skjedd heller, beina presser opp i mellomgulvet de...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...