Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Sukk, er så lei... Skal til privat ul i dag, er ca 7-8 uker på vei... Håper jo alt er ok, men blir så nervøs av rosa utflod støtt og stadig...og er skremt fra før av siden jeg hadde SA ved juletider. Den gang flydde jeg hjem til jul, begynte å blø litt etter noen dager,dro på ul til legen, fikk se spire, SA uken etter..... Denne gang har jeg flydd hjem, rosa utflod, skal til samme legen,samme klinikken på ul....Vil jeg bli beroliget av å se spiren min i dag da det gikk så dårlig likevel forrige gang? Hvis jeg får se noen spire da.... Spekulerer jo i alt rosa utflod kan bety... Prøver å huske på at selv om jeg har hatt en SA før, så betyr ikke det at jeg er mer disponert for en til nå. Snarere tvert om,såvidt jeg har skjønt...Men herre jøje så nervøs man klarer å bli. Noen lure ord,dere? Er så redd for selve ulen, og er så redd for at om da alt er i orden på ul, så blir jeg ikke det minste beroliget likevel... Snakk om vanskelig kvinnfolk
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2008 Jah..... Vel, da må jeg vente to uker for å se om dette var en tom fosterpose, om det er en ma eller om jeg blir satt tilbake to-tre uker. Så artig. Fikk ny ul-time om 2 uker. Da var det det sikkert.
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Uffda....så trist å høre at det ikke gikk som du ønsket på UL idag Men jeg håper, håper, håper på dine vegne st du bare er kortere på vei enn hva du tror!! Det er sikkert vanskelig nå, men tenk positivt! For det ER jo ikke sikkert enda, ikke sant? Go klem
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 Fikk se en fostersekk, helt sort...Med fostervegg i.. Men han så ikke mer og mener at om jeg var de 7 ukene jeg trodde, så ville han jo se mer... Så jeg må inn igjen om 2 uker og se om der er noen forandring... Jeg prøver å holde håp oppe,men prøvde det forrige gang også... Bare utsatte skuffelsen. Er alvorlig helt bedøvet i hodet i kveld... Klarer ikke samle tanker positive nok til å tro at dette går bra og at jeg har tatt feil med to-tre uker...Sorry for svartmaling, vet ikke hvordan jeg takler å miste to ganger på rad nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå