Gulljenta mi:) Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Når man mister slimproppen har jeg hørt at fødselen starter innen en uke. Er dette riktig?
Mor til lille Anneli! Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Nei, det er nok ikke riktig.. Kan nok gå lenge før fødsel den :-) Min gikk for snart to uker siden, og jeg sitter her med stor mage fremdeles :-P
Gulljenta mi:) Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Men har 3 cm åpning i tillegg. Bør vel nærme seg da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå