Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 da har jeg sjekket værmeldingen for denne uken, og det er meldt regn på lørdag. Foreslår at vi møtes på Lekeland kl. 10:00 hvem er med: Seier og Glede + lilleM
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hvilket lekeland tenker du på? Junior lekeland, der vi har hatt et par treff? Vi blir med! Blir moro å treffes igjen :-) Seier og Glede + lilleM Sanasol & Mia
Endelig ny spire i magen Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg er ikke helt sikker ennå. Må nesten avente å se hvordan formen er, Skal på sommerfest på jobben på fredag og 30 års lag på lørdag.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Vi er også trolig med :-) Er ikke så fan av lekelandet på majorstua da...synes det er lite sitteplasser der samt kjedelig at man må legge fra seg all "bagasje" bak disken der. Liker meg bedre på Lekelandet vi var sist ;-) men blir nok med der flertallet skal da Seier og Glede + lilleM Sanasol & Mia Samsyn og Camilla
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Jeg tenkte på lekeland der vi var sist. Det var så koselig der, og masse plass å leke på til de minste, mens mammaene kan se på og drikke kaffe!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Hei. Regner med at vi er med på lørdag. Jeg skal også på sommeravslutning på fredag med jobben. Satser derimot ¨på å ta det litt rolig siden jeg skal være barnevakt for en ganske aktiv 7-åring på lørdag. Seier og Glede + lilleM Sanasol & Mia Samsyn og Camilla Lykkebarn og Mathilde
Rødtopp75 og to små Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Vi er litt usikre på om vi kommer, selv om det hadde vært kos å treffe dere store og små igjen. Et spm? Det har vært snakk om å ta med gubbene denne helga. Er det noen av dere som kommer som har med gemalen eller blir min den eneste hvis jeg får overtalt han?
Tussi og Maja Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Jeg kan nok ikke, desverre. Får besøk...Men det blir vel flere slike treff, så Maja og jeg får satse på neste gang. Kos dere!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Tror ikke gubben blir med nei siden det ikke ble picnic. Håper jeg klarer å komme i morgen. Har blitt skikkelig forkjøla. Sitter på jobb og sliter med kurs og opplæring og lengter etter dyna.
Solstråle72 Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Vi er også med. Lekeland der vi var sist var jo kjempebra. Seier og Glede + lilleM Sanasol & Mia Samsyn og Camilla Lykkebarn og Mathilde Linerla72 og Tobias
Två små trollungar Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 Vi blir også gjerne med, men lurer på hvor vi skal hen. Vi var jo ikke med sist...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 Her er link til lekelandet for de som lurer på hvor det er: http://www.juniorlekeland.no/apningstider.htm Er på Haugenstua...og ja jeg ble litt bekymret når jeg så at de har sommerstengt men så gikk det opp for meg at det jo ikke er 30 juni riktig enda hehe
Bellen^2 Skrevet 13. juni 2008 #13 Skrevet 13. juni 2008 Hei Hei:) Vi skal prøve å komme. Sebastian har hanglet hele uken og i dag dro vi til legen, men ikke noe verre enn en øyenkatar og i om med at vi startet behandling i dag skal vi i følge legen ikke være smittefarlige, men jeg må se an formen hans i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå