Gå til innhold

Småuggen i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble plutselig litt "uggen" i stad, til tross for at temperaturen i dag er en helt annen enn siste uken (deilig!). Så kom jeg på at siden det var så godt og kjølig på soverommet i dag tidlig sov jeg jo nesten til ti, og spiste frokost halv elleve - så det er nok blodsukkeret mitt som fikk seg et lite sjokk her, hehe :) Men du verden så deilig å ligge å dra seg når man kan!! Har jo våknet i seks-syvtiden nå som det har vært så varmt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må innrømme at jeg også syns det var godt med litt dårligere vær nå. Elsker jo sol og sommer til vanlig, men jammen har det vært tøft å være høy gravid i varmen.

Skrevet

ikke alene der altså.. var helt uttafor uggen på mårran i dag jeg også. Har termin om ei uke. Måtte bare legge meg så den værste kvalmen og alt gav seg.. så fikk jeg i meg litt mat og tatt en dusj og det hjalp litt.. Syns det er mye bedre ute nå. Luftig, men fint vær. Trenger ikke være SSSÅÅ varmt lissom. I helga var det drepen. Var skikkelig omtåka jeg .. Kan god komme ut denne klumpen min nå assa... Ha en fin dag!

Skrevet

Slenger meg på denne altså! Sol og sommer er fint når det ikke er SÅ varmt som det var forrige uke :-P

Jeg å følte meg uggen i dag, og hadde ganske så høy puls, men det er absolutt ikke første gangen i svangerskapet, så jeg tar det knusende med ro ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...