Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk litt brunlig utflod i helga, og litt lyyyserosa på papiret etter noen do-besøk.. Hadde også litt magesmerter, men alt dette har gitt seg nå.

Burde jeg ringe legen? Er 5+5 idag... Regner med at han ikke vil gjøre noe allikevel, så er det da noen vits?

Tenkte å bestille meg tidlig UL uansett, for å se om det er noe der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei TullHøna!

Ikke godt å gå rundt og være redd, så ville tatt en prat med en lege over telefonen i alle fall...

Da jeg hadde SA i fjor sommer, blødde jeg ikke bare litt.... Det startet brunt og lite om mårran, men blødde masse friskt blod allerede samme kvelden, så jeg ville ikke vært redd når det bare er litt...

Skal til legen fredag 13 jeg og bestiller tidlig UL da. Håper på å få det allerede i neste uke. Tenker slik at "da får jeg svar på om det lever og jeg slipper å tro at jeg er gravid". Mistet i MA i oktober i fjor og hadde da gått med noe dødt inne i magen min i ca 4 uker... følte meg lurt! Jeg har lest her inne at man kan se hjertet allerede i slutten av uke 6!!! :)

Jeg er sikker på at alt er bra med den lille i magen din og mer spent på den lille i magen min! :)

Skrevet

Nei det er akkurat det.. Blir jo bekymra, selv om jeg tenker at jeg bare må slappe av!:)

Jeg og vil har tidlig UL så jeg vet om det er noe liv! Kjenner jeg sliter litt med å forholde meg til gravid-følelsen enda, tør ikke stole helt på at det er noe der.. Og når det da skjer sånn som i helga blir jeg jo superstressa! Leser jo så mye om SA og MA inne her, men prøver å tenke at det går bra med de fleste!

Tusen takk for gode ord hvertfall, ble litt roligere nå!:) Sikker på det går bra med oss begge jeg!

Vi må jo holde på spirene våres vi, skal jo treffes på føden i februar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...