Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg får ikke sent PM til deg.. Ser at du ikke bor så innmari langt fra meg, et stykke, men vi bor i Samme fylke begge to. Du virker som ei solid dame, men mange gode kvaliteter og synspunkter. Siden jeg studerer med JV nå, så tekte jeg at det kanskje hadde vært koselig å bli bedre kjent med deg. Hvis barnet ditt er født i 2007, er det ikke store alders forskjellen på barna våre heller. Hvis du ønsker å bli bedre kjent, så kan du evnt. sende PM til meg.
Mia-Lill kom 28.juli Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Heisan! Så koselig, da! Men jeg er dårlig teknisk... hvordan sender jeg pm? Min datter er født i 2006:-)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå