Gå til innhold

Mia-Lill kom 28.juli


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke sent PM til deg..

 

Ser at du ikke bor så innmari langt fra meg, et stykke, men vi bor i Samme fylke begge to.

 

Du virker som ei solid dame, men mange gode kvaliteter og synspunkter. Siden jeg studerer med JV nå, så tekte jeg at det kanskje hadde vært koselig å bli bedre kjent med deg. Hvis barnet ditt er født i 2007, er det ikke store alders forskjellen på barna våre heller.

 

Hvis du ønsker å bli bedre kjent, så kan du evnt. sende PM til meg.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan!

Så koselig, da!

Men jeg er dårlig teknisk... hvordan sender jeg pm? Min datter er født i 2006:-)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...