Gå til innhold

mortilgunnar !!!!! :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var helgen??

Hvordan var spa?

Hvordan var 20 RETTERS MIDDAG????

:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

det var helt fantastisk!!!

midagen var helt ekstrem. sååå utrolig mye rart jeg har spist (blandt annet GRESS) men digg var det. alt sammen. super flinke folk!!

jeg kosa meg igjel. til og med på spa (som jeg grudde meg litt til siden jeg er litt sånn "dette er min sone" men det gikk veldig fint. og var utrolig digg)

det anbefalles apselutt for slintene mødre!

(eneste som var mindre forønyd er småen som ikke vil at jeg skal gå en meter unna han, for øyeblikket, men det er kanskje ikke så rart)

:-)

Skrevet

og en ting til. vin er underurdert. eller rettere sakt, jeg har undervurdert vin.

vi fikk et glass vin til ver rett (ikke sånn at vi ble fulle da) men det var helt sykt, for vært eneste glass så sa vi "wow, den passa jo perfekt til maten"

jeg har aldri opplevd at vin og mat har passet så godt sammen før (og jeg har vært sammen med en bartender i 3 år....i min blå ungdom)

ANBEFALLES!!!

Skrevet

Åååhhh så bra!!

Det høres jo helt fantastisk ut:-D

Og så GRESS da liksom?? Hehehe, var det godt?? :-P

Hvordan lager de egentlig en 20 retters middag? Blir man ikke grisemett eller er det dukkemåltider liksom?

Koselig med småen da, har jo savnet mammaen sin:-)

Skrevet

Såpass ja, det hørtes spennende ut:-O

Jeg er antivindame:-s Prøver å like men får det ikke til:-s

Skrevet

det var super småe retters. og maten var lagt opp så fint at man nesten ikke turte og spise i den.. hehe

men det var ikke sånn at man var stappmett når man gikk ut. bare sånn behagelig. for rettene var så små. også tok det jo sin tid da... hehe...

men på slutten så hadde jeg vondt i mun pga alle smakene, men vi fikk en skje med noe greier på, som smakte som ekalyptus (aner ikke hvordan det skrives) og da ble munnen fin i gjen. det var for og roe ned smaksansene... hehe

det var helt sykt. og det var så morsomt for vær eneste rett kom med en fortelling om hvorfor de hadde valgt den eller hvor retten var fra osv.

helt sykt :-)

Skrevet

men sånn er egentlig jeg også monajenten. at vin egentlig ikke er noe serlig og i hvertfall ikke noe jeg ønsker og drikke. så jeg var veldig skeptisk, men ville ikke drikke cola til... hehe

og jeg angrer ikke.

du burde reise dit du også! det hadde du hatt godt av!

Skrevet

Det høres jo dritkult ut faktisk!!! :-O

Så morsomt å bare putte ett eller annet i munnen og så roer smaksløkene seg liksom:-)

Turde du å smake på alt??

Jeg liker ikke fisk f.eks., hadde dævva om jeg måtte spise noe sånt:-s

Ang. vinen så hørtes det jo helt kanon ut det også:-O

Hmmmmm, kanskje jeg skal ta meg en Stockholmtur en gang:-D

Skrevet

ja det mååå du!

jeg skal tilbake ditt! kanskje på en kjærlighetstur? (må bare finne kjærlighet først... haha)

jeg smakte på alt bortsett fra en godteri dings, men det var fordi det var annanas i den og jeg tårler dårlig ananas, og hadde ikke lyst til og begyne og hyperventilere i resturanten... haha

men alt var godt. mye var sært og rart, men aldri vondt og jeg spiste alt av alt (men jeg er et matvrak og liker mat... hehe)

men venninna mi er en kresen liten dame og hun syns dette var eksremt skummelt (for hun spier 5 ting til vanlig...) men hun var super fornøyd etter på og sa at hun var super glad for at hun ble med. og hun likt også alt :-)

DU MÅ DRA DIT!

Skrevet

Ååååååhh vil vil vil, hehehe;-)

Ja det hadde kanskje vært en smule upraktisk med hyperventilering, bra du lot være å spise den:-)

Du trenger jo ikke vente på kjærligheten du? Ta med deg brudekjolen din og reis med den, hahaha;-) Kanskje prinsen kommer ridende på sin hvite hest inn på 20-rettersrestauranten;-)

Jeg er rimelig kresen jeg også, men tror ikke jeg er SÅ gale som hun venninnen din, og da lover det jo godt, hihi;-)

Skrevet

hehe... men om du har helt angst for fisk/skaldyr eller noe så er det jo bare og si at man er alergisk også slipper du det. da får du noe annet ;)

hehe... om jeg skal finne en mann burde jeg egentlig bare leke syk og ringe syke bil og håpe på at det kommer en hot lege.... (litt svak for leger...)

du må må må må dra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...