Gå til innhold

Andre som skal ha planlagt k.snitt her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teller dere dager ned til termin? Eller teller dere ned dager til k.snitt? Jeg har fått to mulige datoer foreløbig, så jeg vet jo ikke eksakt dato da.. Men håper jo på den første av de to. Ellers føler jeg det blir veldig nærme termin..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fått dato enda. Er 21+3 i dag. De venter litt for å se pga tidligere komplikasjoner, men jeg vet det ikke blir senere enn 1 uka i oktober, så når folk spørr sier jeg at hun kommer første uka i oktober:)

Skrevet

Jeg har ikke vært til samtale ennå, men legen min har sagt at det skal mye til at jeg ikke får med den skaden jeg fikk etter førstemann...

Jeg er 15+6 i dag. Jeg tror nok jeg kommer til telle ned til ks dato, siden termindatoen ikke kommer til å gjelde lengre. :)

Skrevet

Jeg skal ha mitt 5 ks, det er det 3 planlagte da, vet ikk når enda da, får nok vite det i neste mnd, da jeg skal på ul, men jeg nekter å gå lengere enn 4 des, skal trossalt feire jul med alle barna også jeg...

Skrevet

Skal også ha planlagt ks, kommer nok til å telle ned til den ks datoen for det er jo selveste bursdagen til jr.

Skrevet

ks her og:)men har ikje fått eksakt dato, men bli i beg av okt. er 21 veker i dag:)

Skrevet

Her blir det også planlagt keisersnitt. Har to ks fra før, (det første: haste-ks.) Har termin 29.okt, så blir vel en uke eller to før det. Kommer an på.

Skrevet

Cilimed nr.5 i magen:

Er det mulig med 5 keisersnitt altså? Trodde grensen gikk på fire jeg :)

Fint å høre at jeg kan få mange barn selv om jeg ikke kan føde dem vaginalt!

Skrevet

Jeg skal ha keisersnitt, men har ikke fått noe dato ennå. (22+0), men jeg kommer jo til å telle ned til ks dato og ikke termindato.. ser ikke noe poeng i noe annet. Det er jo datoen man treffer bebisen som gjelder ;)

Hvor lang tid i forveien fikk skal dere ha ks i forhold til termindato?

Skrevet

Jeg har 2 KS bak meg, et akutt og et planlagt. Men vet ikke om det blir KS denne gangen enda. Legen har ikke sagt noe spes om det, enda jeg har spurt om hvordan det blir. Får bare vente å se sier hun.. Er 14+4 i dag. Men om det blir KS nå også så er det jo den datoen som vil gjelde.

Skrevet

Jeg fikk beskjed etter mitt andre k.snitt at siden jeg nå hadde hatt to k.snitt så må jeg ta k.snitt den tredje gangen.. Fikk ikke lov og føde da.

Jeg skal tilbake fire uker før termin. Da skal de ta UL og slike ting, og fastbestemme en dato for k.snitt da. Det blir enten 8 dager eller 15 dager før termin. Det er de to datoene jeg har fått. Håper de tar den 15 dager før termin, så jeg slipper å gå så lenge og vente, føler det blir nær termin hvis jeg skal vente helt til 8 dager før termin..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...