♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 jeg har 20. 02 hehe meeen.. det er jo ikke UL termin da. men bombesikker termin fra min side!! hihi
micro Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 prøvde termin regneren for oss som har hatt assistert befruktning og den sa at jeg har termin den 20.02: er så rart å tenke på at det faktisk er min tur. men vi går mot en skepsis periode, man vet liksom ingen ting
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 jeg har også termin den 20 februar:)
NN76 Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har termin 21 februar. Har du noen symptomer?
Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2008 Hei. Jeg har bare mye luft i magen,stikker litt i brysta og er litt oftere på toalette pluss at jeg er mer trøtt enn jeg har vært. Føler meg ikke gravid i det hele tatt men cb digital viste klart svar på at jeg er gravid. Håper jeg ikke får så mye mer sympt. hehe (lov og drømme)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå