Gå til innhold

Flere her som har termin den 21.02.2009


Anbefalte innlegg

Skrevet
:o)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har 20. 02 :) hehe meeen.. det er jo ikke UL termin da. men bombesikker termin fra min side!! hihi

Skrevet

prøvde termin regneren for oss som har hatt assistert befruktning og den sa at jeg har termin den 20.02: er så rart å tenke på at det faktisk er min tur. men vi går mot en skepsis periode, man vet liksom ingen ting

Skrevet

jeg har også termin den 20 februar:)

Skrevet

Jeg har termin 21 februar. Har du noen symptomer?

Skrevet

Hei.

 

Jeg har bare mye luft i magen,stikker litt i brysta og er litt oftere på toalette pluss at jeg er mer trøtt enn jeg har vært. Føler meg ikke gravid i det hele tatt men cb digital viste klart svar på at jeg er gravid. Håper jeg ikke får så mye mer sympt. hehe (lov og drømme)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...