Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Då veit ein jo kva som kjem , og det er ikkje pent. Det same gjeld - ikkje for å sladre, men.... - ikkje for å krange, men... - ikkje for å skryte, men... Sånn er det med den saken.
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Ikke for å dømme, men... Jeg bare MÅ få si at... Jeg dømmer ingen, dette er bare min mening.
Ikkelektuell Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jepp, og hvis noen argumenterer imot, så kommer "jei sier bare meningen min jei å de må du resspektere dah!"-kortet.
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 "Ikke for krangle, men jeg er uenig" Man kan godt si dette uten å mene og krangle, kun et ønske om å ytre sin mening.
Ikkelektuell Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Idet man sier meningen sin med forbehold om at man ikke ønsker å krangle, så prøver man jo i praksis å gardere seg mot all evt motargumentasjon ("krangling"). Det er rimelig tragisk å melde seg inn i en debatt på så feigt grunnlag.
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Og den beste av alle: - med all respekt Da kan du vere sikker på at respekt ikkje har noko som helst med saken å gjere
blond Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Hi har problemer med å stå for hva h*n mener, tenker jeg når jeg leser slike formuleringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå