Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg hører stadig en sang på radioen, en gammel sang og jeg innbiller meg at den kan være fra midten av 70-tallet. Aner ikke hva den heter eller hvem som synger. Men har litt av teksten her.........."You ain`t seen nothing yet, babababy, you ain`t seen nothing yet................ .....any love is good lovin..........you take what you can get.......ohhh.... Hehe, du tar vel den eller??? Litt rocka, mye gitar og litt gitarsolo som er ganske kul inni sangen......høres ut som en rocka fyr som synger.....kanskje ikke en hvit mann............hmmm................jeg vet jo hvem det er, men klarer ikke å dra det frem fra glemselen....Husker søsteren min digget den og jeg digger den også og kunne tenkt meg å komme på hvem det er!! Please help!!!!!!!!!!
Karomamma Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jamen, jeg har svart på SMS for leeeenge siden!! Og jeg har ikke peiling
♥Snulder Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Jeg googlet... og fikk opp dette: Lynyrd Skynyrd - Good Lovin's Hard to Find
Reveenka Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Å, lynyrd skynyrd er er brae! Da må jeg kjøpe jeg også, tror jeg c",)
♥Snulder Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Her er teksten.... ligner da ganske bra eller????? Every woman's out there lookin' for a rich man And every man's out there looking for a perfect ten Can't always get what you want sometimes So your better off just takin' what you can Money won't make you happy baby And a perfect woman son's gonna make you sad If you think that's where it's at, then I'm telling you, your wrong Cause you can have it all one day and then it's gone You can search all of your life, and still not find What you want, ain't what you've got (Chorus) Good lovin' so hard to find Could this be the right place, at the right time Good lovin', feels so fine I just can't get enough Cause good lovin's hard to find,so hard to find We all need good lovin' Ain't talkin' about no one night stand Some have the touch, and others just a hand But when you find the right one then you'll understand Can't always get what you want sometimes So you're better off just takin' what you can You can search all of your life, and still not find What you want ain't what you've got (Chorus) Good lovin' so hard to find Could this be the right place at the right time Good lovin' feels so fine I just can't get enough, I just can't get enough Some of that good good love Some of that good good love Some of that good, good love Good lovin' So hard to find Good lovin' Make you loose your mind Good lovin' Good good love Good lovin' Some of that lovin' baby
Karomamma Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Å, den har vi faktisk her i heimen.... Karopappa er Skynyrd-fan de luxe og har ALT... He he, litt flau nå, ja....
♥Snulder Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Jeg ER så FLINK til å Google altså!!!! *klapper meg selv entusiastisk på ryggen*........;=)
Karomamma Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Ja, det ER du!! Tenkte ikke på det en gang, jeg.... *bøyer hodet skamfullt før hun går ut på verandaen for å trøste seg selv*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. juni 2008 Nei nei nei, det er helt feil!!! Den jeg mener er mye mer funky.................ohhhhh at jeg ikke kan komme på hva de heter!!!! Skal finne det ut i Hellas med min musikervenn:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. juni 2008 Hahahahaha, ja skal ringe TV2 og be om ekstrasending jeg! I Keikodrakta da vel?
Karomamma Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Er det denne? Bachman-Turner Overdrive.... Tekst: http://www.lyrics007.com/print.php?id=TXprMk9EUXo
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. juni 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! TUUUUUUSEN TAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 11. juni 2008 Den er dritkul og jeg får lyst til å danse!!!
Karomamma Skrevet 11. juni 2008 #17 Skrevet 11. juni 2008 Hvilken radiokanal hører du på egentlig? Jeg har hørt sangen før, men ikke nå i det siste KUL sang!!
♥Snulder Skrevet 11. juni 2008 #18 Skrevet 11. juni 2008 Hehe.. jeg trekker tilbake ALT jeg sa om hvor flink jeg var... og dasker meg selv på stumpen og sier FY:=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har hørt den flere ganger på radioen i det siste og hver gang har jeg kjørt bil og sprengt fartsgrensa:-DD
♥Snulder Skrevet 11. juni 2008 #20 Skrevet 11. juni 2008 ...og så er det min tur til å labbe slukøret ut på terrassen for å trøste meg selv....;=P
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #21 Skrevet 11. juni 2008 Hehehe men du skal ha takk for forsøket da:-)) Og jeg høer som regel på P4 Karo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå