Gå til innhold

gruer meg sånn..........


Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg sååå lei av å gå å grue meg og å vente, at jeg har ringt jordmor å sagt at jeg vil ha keisersnitt likevel......tok hastesnitt for 1 år siden, så har hele tiden hatt valget. har sagt jeg vil prøve å føde selv, men nå er jeg såååå lei av å ligge å grue meg å ikke få sove om natta, og tenker ikke på annet enn fødslen.....tror rett å slett jeg har blitt deprimert!!!

så nå skal jeg på samtale med lege på sykehuset..... føler meg som DEN pysa, men men, nå orker jeg ikke gå slik lenger.....

 

Ble syte innlegg dette, men godt å få det ut:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

er det spes. grunn til at du gruer deg til fødselen da? synes du er tøff som tar keisersnitt jeg, det har ikke jeg lyst til/redd for at jeg må!

Såp vi er alle forskjellige:)

Håper det går bra åkkesom da:) Og ikke vær redd, ha tro på deg selv og oss kvinner generelt, girlpower!! Klem.

Skrevet

jeg er mottsatt, jeg håper jeg inderlig ikke må ta keisersnitt. Har født to ganger, men tanken på keisersnitt skremmer meg.

Er jo en stor operasjon, og ha et operasjonssår etter fødsel. Nei uff :)

Skjære i meg flere lag..grøss

Kommer han med stumpen først så foretrekker jeg å føde fremfor keisersnitt :)

Skrevet

Følte litt som deg en periode før jeg fødte sønnen min. Tenkte at jeg hadde gjort en stor tabbe i å ikke spørre om jeg kunne få keisersnitt. Men, i ettertid er jeg glad for at jeg fødte naturlig. Det var faktisk ikke så ille som jeg hadde forestilt meg. Altså, riene var kjempevonde, men så fort epiduralen begynte å virke kjente jeg dem knapt, og pressriene varte bare rundt en halvtime, og da brukte jeg en del lystgass:-)

Tanken på keisersnitt er verre enn tanken på naturlig fødsel nå faktisk.

 

Uansett, lykke til uansett hva du velger. Det viktigste er at babyen kommer ut frisk og sunn:-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...