Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 tenkte kanskje å skrive Tusen takk for gaven jeg fikk da jeg ble døpt 8 Juni -08 eller Tusen takk for gaven jeg fikk på min dåpsdag 8 Juni -08 Hilsen Emilie Mamma og pappa sitt navn hva skriver dere???
MoTe Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Vi skrev en personlig takk med hva vi fikk av hver enkelt, synes det er mer hyggelig. Feks: Tusen takk for det flotte kjede jeg fikk på min dåpsdag. Blir litt mer personlig enn bare takk for gaven. Men det er jo smaksak :-)
Ronja&Odin Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 jeg laget takke kort på fotoknudsen.no... anbefales.. for da bruker du bilde av h*n og står tusen takk for gaven under... de var kjempe fine=) og veldig personlige
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 ja er fra fotoknudsen.no jeg skal bestille... bestilte takkekort for barselgavene der.. så er kjempe fornøyd )
Ronja&Odin Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 men da syns ikke jeg det er noe vits og skrive noe særlig mer en tusen takk for gaven(tror ikke det går på de dåps takkekorta heller) er så morro med noe ikke alle andre gjør syns jeg:p og det er i allefall inen like kort, sia man bruker eget bilde... =)
Linnea&Julie Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 jeg bestilte også fra fotoknudsen.no, Tusen takk for gaven jeg fikk til dåpen! Hilsen Linnea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå