Gå til innhold

Mange på OVERTID i dag, 9. juni??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er én dag over i dag... Har masse kynnere og murringer, og utrolig vondt i ryggen. Men ellers ingen store tegn.. Dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er to dager over nå...Har også endel kynnere og murringer. Hadde vondt i ryggen igår, men det var nok muskulært da jeg plutselig kom på å flytte om på rommet til guttungen hehe. Har hatt litt blodlig utflod/slim men det har vart i ei uke nå uten at noe mer har hendt!

Ingen andre tegn her i gården heller...

Skrevet

JA!!! 13 dager på overtid nå...og fremdeles ingen tegn på at noe er "i gjære"...

Skrevet

jepp 5 dager på overtid.... termin 4 juni.... 30 mai hadde eg 2 cm åpning men ingen tegn til fødsel enda..... Håper det skjer noe snart....

Skrevet

4 dager over

Skrevet

Jada.... 7 dager på overtid i dag.

Var hos jordmor til 2. gangs stripping for 2 timer siden, og kjenner at det har hatt effekt; har mye mer murring og tak i mage og rygg nå, så jeg håper på fødsel i løpet av det neste døgnet.

Skrevet

To dager på overtid.. Var hos jordmor i dag og hun "bestilte" time til meg på sykehuset i ettermiddag pga mindre liv de siste dagene. Håper alt er i orden og at det skjer noe snart!

Skrevet

7 dager over...

Skrevet

1 dag på overtid. Har ikke sett verken blod eller slimpropp. Har ikke vonde kynnere heller, knapt nok litt murringer på natten hvis jeg kjenner godt etter. Men jeg kan vel kanksje være glad for at jeg ikke har murringer og kynnere- det er jo noen som går med det veldig lenge. Får prøve å se det på den måten.

Skrevet

5 dager... sukk - jeg er så klar.. men det er visst en annen som ikke helt er klar ennå.

Har endel kynnere.. mye oppe om natten.. MEN DET SKJER IKKE NOE.

Skal til Jordmor i morgen... så da får vi se hva hun sier..

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Er 6 dager over her... Var til jordmor idag på sjekk, hun kunne fortelle at jeg ikke var moden og livmormunnen lukket :(

Så skuffet jeg ble!! Hun bestilte overtidskontroll på sykehuset til meg og blir mest sannsynlig satt igang på fredag.... FREDAG DEN 13!!!

Jaiks!!

Skrevet

Ja, en dag over:( Uff, var sikker på å føde i helgen, men neida... Var oss jordmor i dag og ble strippet for andre gang, slimproppen gikk på fredag. Er moden og 2 cm åpning, kjenner det godt i ryggen, ganske mensenvondt, så satser på fødsel i løpet av neste døgn:D

Skrevet

Ja visst f.......5 dager over mens termin og 3 dager over ul termin. Va hos JM idag og har begynnende sv.forgiftning så ska t sykehuset imorgen!!! Er glad kroppen endelig sier stopp! Så der ska de få strippe meg så mye de bare gidder! Kjenner d begynner å gå på psyken løs!

Skrevet

6 dager over her... Den gode nyheten er at legen endelig kunne strippe meg i dag, er helt moden og 1 cm åpning. Den dårlige nyheten er at jeg ikke kjenner noe til det... Den andre gode nyheten er at jeg blir henvist til føden på torsdag, og da SKAL de sette meg i gang! Heldigvis er legen min også gynekolog, så da skal det kanskje litt mer til før de setter seg imot det hun anbefaler:) Gjør et siste forsøk med modning og stripping hos jm i morgen først;)

Masse lykke til til alle dere som er i gang eller skal settes i gang i morgen, hold oss oppdatert! Spennende dette her;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...