sneipen <3 snuppa Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 skal bygge oss hus, å trenger da gjerne tips om forskjellige ting & tang:) ALT MULIG rett og slett;)
Innihampen Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 varrmepumpe,sentralstøvsuger,smuleoppsamler(sånn luke til å ha i sokkelen på kjøkkeninnredningen)som "spiser" smuler osv,slitesterke gulv hvis dere har barn, vaskerom, mye skapplass,stor gang,kjølehjørne eller kjølerom...dette er ihvertfall ting som kan være lurt å vurdere om dere vil ha eller ikke:)
Tommage♀♂ Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Vannbåren varme er et must for meg om jeg skal bygge noengang. Vaskerom med utgang ut, samt dør til både bad og gang. Vaskerommet skal være såpass stort at alle klesskap skal inn dit + strykebrett osv
mammat2goll Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 kjølerom!!! elsker kjølerommer mitt yttergang, inngang på vaskeromet (våte skitne unger er flott og ta inn der) stort vaskerom med masse skap plass!!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Trenger ikke skrive så mye mer jeg. Men obs på at det kan komme uventende utgifter, og at handverkere kan sette opp prisene. Bygger hus nå så vet at budsjettet kan blir knapt. Huset vårt er snart ferdig da. bortsett fra sokkelleiligheten da men den tar vi etter vi flytter inn
Håpefull mamma Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 vannbåren varme anbefales virkelig. koster litt å legge det, men sparer myyye på strømregningen. kjølehjørnet, bobblebad(veldig godt for en sliten mor:) ),stort kjøkken, stort vaskerom, masse skapplass...
Håpefull mamma Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 vi bygde hus i fjor. flyttet inn 29.september
mamma og godguttene Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Vi bygde for et år siden, og det jeg treger mest på er : vaskerom og bad i sammen ( utrolig upraktisk), at vi ikke tenkte på oppheng av gardiner osv i vinduene ved skråtakene, sensor på utelys, skulle gjerne hatt smuleoppsamler, plass til garderobeskap i gangen og på soverommet vårt (igjen pga skråtak).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå