Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Nå har jeg nettopp kommet hjem fra jordmor. Tatt maaange prøver, fem glass tok de, og hun bestilte tidlig UL til meg, så der skal jeg neste onsdag. Gleder meg masse! Da er jeg over 7 uker på vei, så da SKAL vi se et bankende hjerte:) Jeg kommer til å begynne å¨grine om jeg ser det, noe så stort! Gleder meg masse, men er også veldig nervøs, redd for at det ikke har vokst noe.. Men: Happy thoughts! Fikk også svar på egg-spørsmålet jeg har stilt meg selv ganske lenge. En kan trygt spise halvbløtt egg. Det er jo fremdeles kokt, så det skulle ikke være noe problem sa hun. En kan også "strekke seg" uten at det skal være farlig. Fikk høre fra ei venninne at en ikke bør strekke seg (om morgenen og kvelden f.eks) når en er gravid. Det er jo SÅ godt, så skjønner ikke hvordan jeg skulle klart meg uten å gjøre dette et par ganger til dagen, hehe.. Nei, nå sitter jeg bare og gleder meg til neste onsdag...
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Så heldig du er som får tidlig UL, kan jeg spørre hvorfor? Akkurat det med bløtkokt egg og strekking har jeg også lurt på! Takk for at du ga meg svar på det Masse lykke til neste onsdag
Herkules Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Så hyggelig! Gled deg til å se et bankende hjerte! Strekking? Hvorfor skulle man ikke det ?? Merkelig rykte:) Lykke til
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Til Happyfreak: Jeg har hatt to SA, så er derfor litt redd for at det samme skal skje igjen.. Men forhåpentligvis går det bra:) Både jeg og samboeren min har en god følelse denne ganga så... Og bare hyggelig at jeg kunne komme med en opplysning som hjalp deg også Til Herkules: Hehe, jeg vet.. Merkelig rykte! Venninna mi som sa det til meg da vi gikk gravide sammen. "Du vet at du ikke kan strekke deg nå som du er gravid?" Jeg bare: eh, nei..? hehe, er så masse rart folk sier man ikke kan gjøre bare fordi man er gravid. Og ja, jeg gleder meg fryktelig masse! Samboeren min også.. Skal bli så godt, kan kanskje slappe litt av etter å ha sett hjertet slå Satser på det gjør det, og at det har vokst som det skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå