ZamZam Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Klarer du å løse denne??? What nine letter word in the English language is still a word when each of the nine letters is removed one by one? Grubble på den litt så kommer jeg tilbake med løsningen senere..
Sivalur Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 zima, det kan jo ikke stemme... hvilke andre ord får du ut av det hvis du fjerner en og en bokstav?? Jeg tror det må være noe som inneholder and hvertfall... da har du hvertfall a an and og så f.eks. band eller land eller noe slikt, men da kommer jeg ikke lenger..
Espoir Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Zima har rett, Det står ikke noem om hvilken rekkefølge bokstavene skal fjernes i.
Gjest Zima *PP?* Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Jovisst stemmer det.. Look: startling starting staring strin sting sing sin in i eeller stringier stingier stinger singer singe sine sin in i
Sivalur Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Nei, det står det forsåvidt ikke. Men ok, hva blir ordene på 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 og 8 bokstaver ut fra startling da? star start tart ring sting sing a in er de jeg ser i farten..
ZamZam Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2008 Helt rett Zima, ser nesten ut som du har sett den før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå