kei80 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 hei !!!åssen ligger dere ann?og ikke minst,hvordan har dere det?jeg er nå på dag 35.gikk ut ifra en syklus på 28 dager når jeg fikk mens etter 63 dager.så testet meg for siste gang denne pp[negativt]og håper med alt at TR er rundt hjφrnet!bare en liten oppdatering fra meg. kjenner at jeg er sliten og såret.ser frem til time hos gyn for samtale og indre UL..kun 2 mnd til så har vi prøvd et år etter MA..Håper det er noen gode nyheter fra dere?klem
*Drømmer Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hei =) Kom akkurat hjem fra legetime, pga laaange sykluser... Tok en hel masse blodprøver, så om 14dager er det gu og ul Gleder meg faktisk litt, selv om jeg gruver meg.. Gleder meg til å finne ut om alt er tipp topp, at det bare er pga p-pillebruken, eller om det er noe med meg, for å si det sånn... Første skritt er tatt Håper vi sitter med et lite nurk om et lite år
Sol85 endelig mamma! Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Hei! skulle nesten tro d va eg som hadde skrevet ditt innlegg *Drømmer! nett vert til legen eg og, tok blodprøver og venter på gyn time. slutta på pillen for 1 år siden.. tror d e noe galt med den ene eggstokken min, sylus på ca 60 dager.. håper på 09 baby!
samirah87 Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 hei kei27. er i samme situasjon som deg. Forrige syklusen min var på 53 dager, jeg tok også utgangspunkt i en normal ca 28 dagers-syklus denne ganga,...men neida...! Er på dag 42 i dag. og bare negative tester så langt. Jeg vet jo ikke når IKM er, så blir så vanskelig å vite når jeg kan teste! Har ikke peiling på om jeg har/har hatt EL. Mannen reiste i dag, og skal være borte i 3 uker, så nå blir det ikke noe prøving på 3 uker.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Er bare dårlig nytt fra meg... Fortsatt ikke noe TR. Har vært til invendlig ultralyd, og jeg har antagelig pco selv om alle blodprøvene var fine. Men jeg har litt forhøyet stoffskifte. Må tilbake å ta flere blodprøver... Dette lover ikke godt i det hele tatt... ((( Er ganske så lei meg nå!
kei80 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2008 Bra! Skjønner at du er bådeog,er det selv!Men må si jeg mest gleder meg til å få sjekket hva som kan bli gjort eller hva som feiler meg! Må la høre fra deg når du får svar! Ha en fin dag
kei80 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2008 Krysser for at det blir 09 baby hold oss oppdatert!!
kei80 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2008 Uff..sender deg mange tanker og en klem.Skjønner at dette må være tøft men heldigvis er det ikke noe som ikke kan gjøres noe med.Håper du får klare svar fort og behandling! Dette må bare ordne seg!! klem
kei80 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. juni 2008 Hei Samirah87! Dette er her en noe ordentelig dritt..Håper vi kommer på bane med en "normal"syklusen igjen!!Har du vært til undersøkelser og tatt prøver/UL? 3 uker er lenge.. Krysser for at du får TR snart!! La emg høre fra deg når du får!! tanker og klem
GledeGlede Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Hei kei27! Er i dag på dag 20 i syklusen. Har testet el med både eltester og måling temperaturen. Hadde håpet å få en syklus på ca 28 dager, men det ser ikke så lyst ut. I følge temperaturen hadde jeg en mulig EL dag 12 i syklusen. El testene har enda ikke gjort noe utslag. Samboer er bortreist i et par uker nå, så det har ikke noe å si om jeg finner EL eller ikke. Men det ville være kjekt å se at man i allefall HAR EL. Var hos legen for et par uker siden, hvor han tok blodprøver for å se om alt i det minste var i orden der. Og det var det. Da er det vel bare å vente spent på at TR skal dukker opp om 6-8 dager! Håper TR dukker opp hos deg snart, og at alt får bra på undersøkelsene du skal igjennom! Klem.
*Mo9cA* Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Hei hei jenter:-)) Jeg har også lange sykluser. Sluttet på p-pillen i januar og har siden det hatt 60 dagers sykluser. Gikk dere andre lenge før dere gikk til legen for å få det sjekket? Tror liksom at jeg må gå sånn så lenge før jeg går jeg:-S Tar dere pyrodoksin for å prøve å få den kortere? Annet? Håper at vi alle får korte sykluser og blir gravide i en fei!!! :-)) Stor klem fra
samirah87 Skrevet 10. juni 2008 #12 Skrevet 10. juni 2008 Kei27. Ja har vært til undersøkelse for nesten 2 år siden da jeg bodde i spania pga at jeg mistet mensen helt i mange måneder. Da tok de innvendig UL av eggstokker og hele pakka, og de kunne fortelle meg at alt var i skjønneste orden. og at grunnen til at mensen uteble var psykisk. gjennomgikk endel psykiske påkjenninger den tiden. Etter jeg flytta tillbake til Norge igjen, og ting begynte å bli normalt igjen, og tanta fortsatt ikke dukka opp, så begynte jeg på p-piller i håp om å få i gang mensen (eller i alle fall en månedlig blødning). Og etter at jeg slutta på pillene i des/jan, har jeg jo fått tilbake mens og el, men syklusene er helt på bærtur. De blir jo bare lenger og lenger, istedenfor kortere og kortere. Jeg skjønner ingenting! Håper tanta planlegger et snarlig besøk på alle oss jentene. Hold meg oppdatert om hva som skjer:)
Pooh Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Jeg var hos legen i går. Har ikke hatt TR siden 9. januar!!! Og det var første TR etter p-pille-slutt i begynnelsen av november. Tok blodprøver og gu. Skal tilbake om ca fire uker, så da er det spennende å få vite om det er noe som ikke er som det skal...... ) Greit å finne ut av så man kan gjøre noe med det. Har fått et barn før, så føler meg ganske trygg på at vi skal fikse det en gang til. Jeg har bare ikke så lyst til å vente evig lenge. Lykke til alle sammen!
kei80 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. juni 2008 frustrasjonen stiger her..bestemt meg for å ringe legen imorgen og få en time før den hos gyn.jeg vil ha noe for syklusen min nå.Har gått 10 mnd siden sist jeg ble befrukta så synes jeg har vært tålmodig nok..
kei80 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 13. juni 2008 ømme pupper og kvalme..men dette hadde jeg forrige pp også.Bare blankt negative tester og føler meg ikke gravid,men håper dette er et tegn på at tanta er rundt hjørnet:)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 15. juni 2008 #17 Skrevet 15. juni 2008 Fortsatt ikke noe nytt her.... buhuhuhu
kei80 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 15. juni 2008 da satser vi på at det skjer noe i løpet av uka!!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå