Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er så usikker med tanke på slimproppen! Jeg har ikke hatt noe farget utflod utover den vanlige skummete hvitfargen, men så ar jeg ehller ikke studert doskåla hver gang jeg har vært der. Så jeg lurer på om man merker at slimproppen går? Eller bare faller den ut uten at man legger merke til det? Er i uke 38 nå, så jeg lurer liksom litt på om den skal dette ut snart?? Utifra det jeg har lest her inne og andres erfaringer går jo slimproppen noen uker før fødsel?
monilu- Har født Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har født to barn tidligere og har aldri sett antydning til noen slimpropp før fødsel. Så det er nok ikke hos alle den kommer.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Ok, trodde den liksom skulle dette ut noen uker føre, men da er det bare å begynne å se etter andre tegn da;)
Bubba75 Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Jeg så heller ikke noe til slimproppen sist. Har flere venninner som heller aldri har sett den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå