Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 når man er gravid til førstekontroll? jeg husker når man bestiller time der.
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg ringte dagen etter at jeg testet positivt jeg. Fikk beskjed av mamma om at jeg måtte få time til bekreftelse.. Jeg fikk ikke time til bekreftelse, men de satte opp en time til meg litt frem i tid. Jeg testet positivt da jeg var i uke 5 (tror jeg..) og hadde første kontroll hos legen i uke 10 eller 12. Det var lange uker å vente det =) Men nå er jeg snart i mål, selv om jeg godt kunne tenkt meg å gå gravid en god stund til =)
Eliise Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Er vanlig å ha første time rundt uke 10-12. Men dersom du føler behov for det, så må du jo bare be om tidligere time. Hvis det er mye nytt og ting du lurer på liksom =)
sol2002 Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Jeg testet post hjemme, leverte urinprøve på legekontoret, ble satt opp time med en gang svaret kom, fikk da time 2 uker etterpå, dermed så var min første kontroll i uke 7
C@milla *EMIL* Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Jeg ringte vel et par dager etter positiv test jeg. Fikk time etter ei uke eller noe sånn. De tok ekstra test der, og blodprøve da, og "meldte" meg opp til sykehuset for ul ) var tidlig ute jeg da.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå