Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye får dere gjort med babyen hengende på magen?? Da tenker jeg på husarbeid o.l.

Igår var lillemann så sint, så da tok jeg han i sjalet (han er snart 3 mnd, bærer ham i omsluttet kryss på magen) og gikk litt rundt i huset først for å roe ham ned, så fant jeg ut at jeg kunne jo like gjerne gjøre noe fornuftig istedet. Så jeg la sammen en maskin klær og hang opp en ny, redde opp sengene og ryddet storesøsters rom, kokte flasker og ryddet litt ellers i huset. Men klarer dere å gjøre større ting som støvsuge og vaske? Ser for meg at det må være tungt å vaske hus med en baby på 7-8 kg hengende på magen. Eller er det ikke det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tungt synes jeg ikke det er, men han er liksom litt "i veien"

Redd for å bøye meg for brått ned, i tilfelle beina kommer i klem eller noe sånt.

Skrevet

Ble mye lettere når hun ble 5 mnd for da begynte jeg å bære henne på ryggen i mei tai, da får jeg gjort alt som jeg vanligvis gjør,vaske gulv, støvsuge,lage middag osv. Når du har babyen på ryggen er den liksom ikke i veien, bruker mei taien hver eneste dag flere ganger om dagen,beste investeringen jeg har gjort ang barneutstyr.

Skrevet

Ja, gled dere til ryggbæring. Magebæring er mer kosebæring syntes jeg, selv om man får gjort litt småtteri da også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...