Candy girrrl Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Skal i bryllup og har ikke tid å få støpt på negler. Men slike løsnegler de selger på H&M og parfymerier..er de bra? Altså ser det ekte ut og henger de på? Har 3 små så de må tåle en støyt. Hvilket merke er evt best og ser mest naturlig ut?
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har kjøpt sånn gele-sett på cubus tidligere. Tar litt tid og sette de på, men de sitter. Det er jo selvfølgelig en forutsetning at du har litt peil på hvordan de legges, for de skal bare limes på tuppen, og fylles på med gele etterpå. Kan bli riktig så fint
Candy girrrl Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Takk for svar.. Men burde jeg styre unne siden jeg aldri har gjort det før?
-Hoppsi Deisi- Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Ikke prøv de gel-neglene fra Cubus ! Det er den største dritten jeg har vært borti... Men de har noen andre som man limer på, de heter Depend og ser veldig naturlige ut ! Bare husk å press godt på neglen til den sitter
*jaja* Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har kjøpt negler på Cubus. Synes de er helt suverene. Og man kan file de ned og forme de som man vil. Med meg bruker de å vare en helg før jeg må begynne å ta de av. Anbefaler å ikke ta de av selv (selv om jeg gjør det) for neglene under blir da ikke pene. For et bryllup er de neglene helt kurrant
Lillespireengangtil Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 for å si det sånn.de tar like lang tid å kjøpe løsnegler,da hjem å sette de på som det tar å gå innom en salong å gjøre det..finere blir det sikkert også.. tok 1,5 time når jeg gjorde det hos salong 1.gang
-Hoppsi Deisi- Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Depend har de på Cubus, og vet jeg har sett de flere andre steder som vita, HM.
Synne&TheTerminator Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 jeg har sikkert prøvd alle slags løsnegler fra cubus, å de jeg syntes var best var de med sånn greie som man holder i når man putter de på for å så knekke de av og file ned. Litt rar forklaring:Pmen det er sånne click on ettellerannet. De likte jeg best, de holdt vel i 2-3 dager,. de andre har vart i 1 dag før de detter av. Å i setttet er det 24 negler i så vis det detter en av så tar du på en ny en=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå